Ola !
Na een tijdje (bewust) afwezigheid op dit forum toch maar eens een poging wagen een topic starten.
De verlofperiode zit er voor de meesten onder ons bijna op maar wij gaan morgen nog even richting de zon.
Bij mij liggen klaar.
tissot t-touch voor de functies.
victorinox dive master mecha 500 oranje, niet in Belgie te koop maar meegenomen uit Zwitserland. omdat ze zo precies loopt en zo zomers is.
citizen 20th anni. aqualand jv0030. want het zwembad is drie meter diep !
en om de pols de longines hydro conquest in het donkerblauw wegens sportief --gekleed.
Uiteraard de vraag, welke horloge namen/nemen jullie mee op verlof ?
Mijn Seiko BFK is mijn vakantiehorloge. Zeer robuust en ook het uurwerk kan tegen een stootje, nooit een lege batterij, een GIGA-gangreserve, een volwaardige duiker, uitstekende lume en ziet er ook nog eens goed uit. Kortom, mijn ideale reisgenoot!:~
Fijne vakantie, iedereen die nog gaat en voor de rest, veel succes het komende jaar weer…8-):(
Vier is te veel ?
Inderdaad is een magrette ipv de citizen een goeie keuze. Water,geen probleem en kleed mooi af.
Ik heb de all black, kan ik overwegen… maak ik er drie van ?
Een horloge mee heeft voor mij persoonlijk een aantal voordelen. Er kan er geen uit je appartement of huisje gestolen worden en ik bouw echt een band op met zo’n klok in die paar weken. Mijn BFK geeft me inmiddels ook al echt een vakantiegevoel! ; )
Marco-T Schreef:
Er ging er maar 1 mee
Was wel even wennen, want normaliter wissel ik
elke dag, maar we hebben het overleefd
Omdat ik mijn mobieltje mijd in de vakantie (en dus ook de wekkerfunctie): Deze Zeppelin in verband met het alarm en de tachymeter voor de wandelingen.
Gewoon mijn G-Shock aviator. Of ik heb helemaal geen horloge om, of deze. Kan tegen bijna alles en als ie gejat wordt kopen we er nog eentje Vakantie en dure horloges is bijna altijd pijnlijk.
Ik heb geen zin om na te denken en het dure horloge wat in het kluisje ligt. Die dingen zijn net karton, als iemand die wil openen is het zo gedaan.
Als ik van mijnwerk kom gaat er zowiezo een andere horloge om dus eentje ?
Dat lukt nooit.
Of vertrekken zonder en ginder een winkeltje bezoeken…dan valt te proberen.