Vakantie beukers

Weekeindje Malaga!

4 likes

Lekker ! Wat is je polsmaat ? En hoe was het weer ? Tis nogal laat maar ik moet nog 12 dagen vakantie opmaken :joy:

2 likes

Deze gaat vaak mee.

Soms deze

Soms deze

Laatste keer ook nog een dresswatch mee voor de avond maar ergens niet prettig het andere horloge dan op de kamer te laten.
Maar het ongemak viel reuze mee moet ik zeggen.

3 likes

Was goed te doen, was ongeveer 22 graden. Daar kan je het prima 12 dagen vol houden haha, polsmaat is 17 cm.

2 likes

22 graden is niet echt … “laten we gaan zwemmen” weer. Helaas zal ik dan wel wat verder moeten vliegen

2 likes

Men weet hier al sinds mensenheugenis geen gebruik te maken van de zoekfunctie. Daarom is de vraag “Wat neem je mee op vakantie” een bijna maandelijks terugkerende riedel. Ik geloof er dus ook geen reet van dat @timemachines op 5 mei daadwerkelijk gezocht had naar dit soort topics, want simpelweg zoeken naar “vakantie horloge” geeft genoeg resultaten.

Even een wat diepere greep uit de grabbelton van vergeten vakantie-topics:

Maar goed. Om je vraag te beantwoorden: Ik neem vaak een sporthorloge, een dresswatch en een duikertje mee. Deze zomer was het dit:

Allemaal prima vakantiebeaters. Maar ja, toen liep ik in Milaan dit tegen het lijf:

11 likes

Jawel, man! Perfect. Vele malen beter dan 32 of 12.

2 likes

Daar kunnen wel nog een aantal vakantie topics bij. :upside_down_face::rofl:

1 like

Jij post ook bij elk commentaar je halve collectie hè . Kan je die niet in je handtekening zetten bij elk commentaar ? :joy: scheelt je tijd !

1 like

Dat is niet waar. Ten eerste omdat dit maar 20% van de verzameling is, ten tweede omdat ik het lang niet altijd doe. :slight_smile: Maar in dit geval was het letterlijk wat ik bij me had toen ik op vakantie was, vorige maand. Ik kan daar geen andere koek van bakken.

Bij mij men goedkopere horloges omdat ik de dure wat wil sparen :wink:.

1 like

G-Shock GA2100, Squale HFLE en een Speedmaster Reduced.
Zo had ik voor alle gelegenheden wat passends bij me en bij verlies of diefstal zou het financiële verlies beperkt blijven. Gelukkig kwam alles weer mee naar huis.

1 like

Mooi te zien dat je effectief duikt met je duikhorloge! Zo moet dat :muscle:

Ik neem meestal maar eentje mee, aangezien ik niet graag horloges achterlaat in een hotelkamer of vakantiehuis. In april wordt het de Tudor en neem ik die ook eens mee onder water :+1:

1 like

Mooi te zien dat je effectief duikt met je duikhorloge! Zo moet dat :muscle:

Ik neem meestal maar eentje mee, aangezien ik niet graag horloges achterlaat in een hotelkamer of vakantiehuis. In april wordt het de Tudor en neem ik die ook eens mee onder water :diving_mask:

3 likes

Goede vakantiebeuker, kan je ook mee t water in

2 likes

Hamilton Khaki Field titanium op een MN strap.

No date, want ye who cares tis vakantie :smile:

1 like

Mijn pols maat is 17cm, het weer was goed (22-27 graden). We zaten aan de zuid oost kant van het eiland (Machico). Die hoek is net even een paar graden warmer dan de rest van het eiland en het regent er iets minder.

1 like

Heel dik! Maar ik zou dat niet zou snel onderwater meenemen denk ik😅

1 like

Tof! Alvast veel duik plezier met de Tudor🤩

1 like

Ging mij net zo! Niet dat ik hele dure horloges bezit maar voelt toch fijn dat je daar op vakantie niet op hoeft te letten :slight_smile: