Topic spreekt voor zich gevalletje keuzestress wat mee te nemen op vakantie naar Mallorca.
De Day-Date valt denk ik wel af puur vanuit veiligheidsoverwegingen.
Meerdere opties mogelijk
- G-Shock
- Polar Explorer
- Speedmaster
- Day-Date
- Tank
0 stemmers
Topic spreekt voor zich gevalletje keuzestress wat mee te nemen op vakantie naar Mallorca.
De Day-Date valt denk ik wel af puur vanuit veiligheidsoverwegingen.
Meerdere opties mogelijk
0 stemmers
Toch maar de G-Shock. Bij thuiskomst kan die lekker in de vaatwasser!
Polar. Lekker wit, kan alles aan wat je op vakantie gaat doen.
Geen horloges in hotel of op het apartement. Geen zorgen.
Dit. Op vakantie even niet nadenken over welke er gedragen moet worden, en vooral niet hoeven na te denken waar je de andere laat.
Hij gaat naar Mallorca hè. Gewoon lekker Rolexje dragen.
Dat is in het zuid westen van het eiland, links en rechts van Palma de Mallorca. Ook wel het riool van Mallorca genoemd. Mallorca is een prachtig eiland maar Arenal en Magaluf moet je ten aller tijden vermijden.
Het voordeel is dat die jongeren enkel daar vertoefen en de rest van het eiland ongeschonden blijft.
Owja, je hebt er ook een grote grot met bootjes en een klassiek orkest op het einde. Kun je met de Polar om net doen alsof je een speleoloog bent (wel even de massa weg photoshoppen).
Bij twijfel alles meenemen
Goed om te weten is dat ik naar Alcúdia ga inderdaad en thanks voor de tip.
Precies dit. Denk dat Mallorca veiliger is dan Heerlen. Vooral het noorden van het eiland, prachtig.
Lekker hoor. Gezin gebied. Huur vooral een auto en Trek de heuvels in
Echt hè. Ook als je zegt dat je bv naar Ibiza gaat denkt bijna iedereen dat je gaat feesten, terwijl 90% van dat eiland heerlijk rustig is. Vakantie naar Engeland? Poeh, alleen maar regen. Naar IJsland? Brr mij te koud. Amsterdam levensgevaarlijk en te druk (Ja maar…ik ga naar het Concertgebouw. En daarna op visite bij vrienden).
Nee man, gewoon die witte. Daar zijn die dingen toch voor gemaakt.
Ik zou er één meenemen, in dit geval de G-Shock. Geen stress als je per ongeluk toch in het water terecht komt, of op een druk toeristisch punt uitkomt waar bepaalde types heel veel interesse hebben in wat iemand om zijn pols heeft
Als je een tweede mee wilt nemen zou ik de Tank pakken. Alle functies van de Rolexen en de Speedy heeft de G-Shock al ingebouwd, en de Tank kun je dan nog eens om de pols slingeren als je wat netter uit eten gaat bijvoorbeeld.
Ik ben 3 weken geleden naar Mallorca geweest. Je ziet daar meer Rolexen op straat dan bij de gemiddelde AD.
Echt alles wat je in Nederland draagt, kan je daar ook prima dragen. Geen enkele reden om daar naartoe alleen maar een G-Shock mee te nemen voor de veiligheid ofzo. Als je zelf graag een G-Shock draagt, lekker doen.
Het is trouwens een mooi eiland. Ben zelf ook in het zuiden geweest en de jongerenbestemmingen vermeden. Wel nog een dagje naar Palma geweest, is ook leuk voor een tripje (er zitten ook een paar leuke horlogezaken). Ik heb heel de vakantie een Omega Seamaster 300 gedragen. Echt geen moment daar onveilig gevoeld ofzo.
Ja, een Speedmaster op leer is top voor in de zee
Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat de topicstarter in een zomervakantie vast wel een duikie gaat nemen.
Maar goed, je kan natuurlijk je horloge ook even af doen voordat je het water in plonst.
Oh wacht :
Laat maar zag t niet eens
Totdat de pushers afbreken; het fantastisch uurwerk stopt; een kras op het glas (lees keukenfolie) komt.
MoonSwatch een keer om gehad, daarna direct verkocht. Niet voor mij en zeker geen vakantiehorloge voor mij.
@Voetsie gewoon die Explorer mee. Kan alles en staat bij alles.
Ik herhaal het nog maar eens: ik werk in een groot hotel, hartje Amsterdam. Er gebeurt nooit iets. Toeristen zijn de meest kwetsbare groep. Toch niks aan de hand.
Die ook nog eens verlijmd is .
Mij ook niet gezien.
Haha. Je kan een MoonSwatch niet vergelijken met een Speedmaster of ander horloge in die prijsklasse.
Maar vooruit. De Explorer verslaat alles ja.
De G! Voor mij geeft het rust als ik niet na hoef te denken over krassen, stof en verlies of diefstal. In mijn geval is de Fenix mee maar had ook zomaar een G-Shock kunnen zijn… Maar dat is een beetje afhankelijk van het type vakantie. Nu is het vooral klimmen en klauteren op rotsen en veel water.