Welk horloge voor de vakantie

Welk horloge zou jullie voorkeur hebben om mee op vakantie te mogen.
Heb net al de victorinox besteld en zoek nog een 2de leukerd die mee van de vakantie mag genieten.
Dank alvast voor jullie input.

image
Of
image

1 like

De Steinhart vind ik mooier.
Of het vakantiehorloge bij uitstek.

4 likes

Heb ik vorig jaar al gehad :+1:t2: Was idd een topper.

Deze gaat met mij mee op vakantie.
Lekkere zomerse kleuren.

groetjes Lenno

3 likes

Mooi hoor! Maar heb mijn zinnen op 1 van de 2 bovenste gezet.

1 like

Ik twijfel tussen deze:

of deze:

Maar ik heb nog even de tijd, want wij gaan pas in september…:slightly_smiling_face:

2 likes

Als vakantie horloge zou ik dan voor de Oris gaan. Is een stuk draaglijker. De Tudor is een pak zwaarder.

2 likes

Exact, helemaal waar! :slightly_smiling_face: Ik denk ook dat het de Oris gaat worden.:+1:

2 likes

De BBB is wel een heel leuk horloge, heb de zwarte gehad. Die 65 is idd een toppertje! Dju, is wel boven mijn budget spijtig genoeg, anders had het waarschijnlijk die geworden.

2 likes

Dan zou ik de bovenste kiezen, die is wat weerbestendiger .
Kan je ook knap mee zwemmen enz.

groetjes Lenno

2 likes

Dankje, ben het zeker met je eens!

Excuus trouwens, want ik heb het topic niet goed gelezen.:flushed: Heel stom van mij.:grimacing:

Antwoord op jouw vraag: ik zou gaan voor die Steinhardt ! Goed horloge, waterdicht en kan wat hebben! :+1::+1::+1::sunglasses:

Mee eens. En heeft natuurlijk de onmisbare GMT functie. Reis horloge dus.

1 like

Dat hangt er vanaf waar je heen gaat en wat je gaat doen wat mij betreft; Als je in andere tijdzones terecht gaat komen zou ik voor de eerste gaan, tenzij het een plek(ken) betreft waarbij je liever niet met opvallende horloges wilt lopen. Is ook wat sportiever en beter geschikt voor water denk ik.

1 like

Ben aan het kijken naar last minut :wink: dus de vakantie kan ik nog laten afhangen van het horloge dat ik koop :joy:

1 like

No problemo hoor. Je laat die 65 zijn en daar word ik nog hebberiger van :joy:

1 like

Er is al een vakantie horloges topic :roll_eyes:

:muscle:
Ik stel gewoon een vraag “welk horloge heeft jullie voorkeur voor op vakantie”.
Mijn nieuwe aanwinst zal ik dan posten in het door jou aangegeven topic :+1: Is dat ok voor jou :wink:

Geen enkel horloge, ik wil op vakantie geen horloge om.

Phoibos Reef Master: 300m duikplezier!

1 like