Welke horloge voor dochter

Ik dacht even eerste klas middelbare!

2 likes

Junghans quarts die in allerlei kleurtjes te krijgen zijn?

Lekker simpel en kan tegen een stootje.

2 likes

Dacht dat die te krijgen is in paars, rood, roze, zwart, bruin, wit, beige. Maar wanneer je er drie moet kopen dan zullen de kosten wel oplopen. Weet niet of dat voor jullie betaalbaar is.

1 like

@anon3365753EV
Laat het wel even weten binnenkort.
En zoals @Drebin altijd zegt wel veel plaatjes.

:face_with_raised_eyebrow:
Nogmaals…voor een 6jarige…een Junghans. Serieus?

2 likes

Had hij het over een 6 jarige?

Heeft hij het dan over een horloge voor de basisschool? Groep 1? Wel laat dat je kinderen daaraan beginnen…

1 like

Topic lezen Kasper :+1:

3 likes

Ik zou 1 Swatch doen voor de oudste en twee flik flak horloges.

1 like

Ik zou zoiets kopen als ze 18 worden ofzo en het geld nu lekker opzij zetten of iets leuks van doen. Koop je ze alle drie een leuke swatch voor een paar tientjes en je bent ook klaar

3 likes

Ik dacht nog eerste leerjaar, zou dat zo jong zijn? Maar gezien de criteria klassiek dacht ik dat moeten al pubers zijn :joy: Vandaar ook mijn eerste reactie.

Tsja, tenzij jouw dochters er zo bijlopen:

zou ik lekker een simpel kinderhorloge kopen. Laat ze er zelf een kiezen met een leuk figuurtje of dergelijk.
Bewaar de rest van het geld en koop zo’n horloge als ze naar het middelbaar gaan. Dan is een horloge voor formele gelegenheden ook veel leuker voor ze.

1 like

1e leerjaar guys.

Gingen jullie voor het eerst naar school toen je 12 was :crazy_face:

ice watch
flikflak

Dat soort horloges. quartz in een plastic huisje met fancy kleurtjes.

1 like

idd
hou het leuk en betaalbaar.
ik weet niet of Casio iets heeft in de Baby G serie wat klein genoeg is voor die polsjes.

Perfect horloge dat cdg hier aangeeft !
Het mag mooi en kleurrijk zijn, maar let er wel op dat het duidelijk is, niet te veel afleidende toeters en bellen + Arabische cijfers.
Het is toch de bedoeling dat ze het uur leert lezen, niet ?

Wel, maak het haar dan niet moeilijk, want anders krijgt ze een aversie van horloges.

Baby G is ook groot. Eerder middelbare school leeftijd.

Misschien dat de dames Swatches een mogelijkheid zijn. Nog steeds leuke kleuren, maar wel klassiek kast ontwerp.

Hier: met 25mm @anon3365753EV
https://shop.swatch.com/nl_nl/horloges/originals/lady-c60.html

Ik kreeg een Reebok sport horloge.:grimacing:

Die ik nog steeds heb overigens

2 likes

Timex…heeft ook wel wat leuke klokjes voor kidsšŸ‘šŸ»

Overigens is mijn zoontje van 10 errug happy met zijn casio F-91W-1YEF Retro (die ik eigenlijk voor mijzelf had gekochtā€¦šŸ„“). €14,95 en dan hou je geld over om met ze dagje naar de efteling te gaan…

1 like

Haha, Ik een swatch en zo`n casio met rekenmachine (ook flink in diameter trouwens).

Elke onderwijsvorm heeft natuurlijk een eerste leerjaar :wink:. En gezien de vraagstelling door TS, vind ik het niet heel raar dat mensen dan denken aan middelbaar of hoger onderwijs…

4 likes

Ach, ik kom uit het onderwijs. Mischien daarom wel.
https://www.google.com/search?q=eerste+leerjaar&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwiev-zo25bkAhUpwAIHHYkIAx8QsAR6BAgIEAE&biw=1536&bih=722