Welke horloges wil je nog kopen?

Zojuist op leer aan het proberen. Hmmmm…

7 likes

Smiths everest 36mm (komt in september met nieuwe band)
Tudor Black Bay '58 blue (als die ooit komt)

Oh man :heart_eyes::ok_hand:

(maar toch mooier op staal)

1 like

Toch vermoed ik dat het makkelijk haalbaar zou kunnen zijn. Met name als ik kijk naar je bandjes en horloges-verloop. :slight_smile:

Moet zeggen dat dit voor mij ook één van de mooiste van Rolex is. Echt een plaatje.

1 like

Eerst maar stug doorsparen, voor zover dat gaat…
Als de centjes er zijn dan alsnog een keuze maken.
Voorlopig doe ik t hier even mee:



En nog wat pruttel…

4 likes

Nope,… doe maar weer terug! :neutral_face:

1 like

De Rolex air king staat nog op het lijstje.
Nog even doorsparen…

2 likes

Denk dat je dat waarschijnlijk redelijk goed ziet. :see_no_evil: Probleem zit 'm meer in het weinige geduld dat ik op kan brengen langer te sparen voor zoiets moois. Btw ook overschrijdt ie ruimschoots mijn ‘mentale drempel’ vwb waar ik mij prettig bij voel vwb bedrag om de pols. Maar daar kunnen we wellicht naartoe werken…:thinking::laughing:

1 like

Tuurlijk kan je dat, gewoon die knop omzetten. Denk dat dit een heel mooi doel zou kunnen zijn, qua afwerking vind ik de GS’en echt subliem en doet niks onder aan Rolex. Enkel dit model spreekt iig mij zoveel meer aan.

Kortom; doen!

1 like

:+1: Thx…eens zien of mij dit gaat lukken…

1 like

Na meer dan een jaar blijft het voor mij nog steeds hetzelfde Omega dilemma!

Ik kon toen niet kiezen tussen een Speedmaster of een DeVille en ik kocht toen een splinternieuwe blauwe Omega Seamaster SMPc. Tot op de dag van vandaag heb ik daar geen spijt van, wat is die mooi:

Nu ben ik weer aan het sparen voor een Speedmaster, maar net als vorig jaar zie ik ook zoveel andere mooie horloges:

Air King, DeVille, Omega Racing (Speedmaster, maar dan met een mooi opgelegd logo😀), vintage PP, Omega Pie Pan’s in goud en nog veel meer, ben benieuwd. E.e.a. kan nog wel even duren, want ik heb pas geleden nog twee vintage Omega’s gekocht😀.

2 likes

Er staan nog drie modellen op de verlanglijst:

Seiko SBDX017 of de SLA021J (de MM300 dus).
Iets kleins met een Unitas 6497 of een 6498 met zichtbodem.
En een totaal ander geval:
Casio MRG-G1000B-1ADR, zwart, titanium, solar.

Het heeft allemaal niet zo’n verschrikkelijke haast, dus ik kijk op mijn gemak wat er langs komt

Heel herkenbaar, heb zelf als het ware twee lijstjes. 1. Wat ik allemaal graag zou toevoegen en 2. Waar ik meerdere jaren echt actief naar op zoek ben.
Het tweede lijstje is redelijk ongewijzigd, maar dat eerste lijstje wordt alleen maar langer.

1 like

Klopt, hier ook… eerst een andere auto… of toch een OP :sweat::joy:

1 like

:grinning: een mens moet dromen hebben.

1 like

Misschien nog een lichtblauwe Halios Seaforth, een Glycine Airman of een Orient Star.
Maar dan zal de SRPB41J1 Cocktail Time Blue Moon moeten vertrekken denk ik.
Duurdere wil ik niet, dat leg ik liever bij een volgende auto.

1 like

Ja!
Wel vintage dan he!

1 like

Tudor BB 58 of de Oris 65. De Oris is wat sneller bereikbaar. Eerst nog verder sparen maar de 65 zou dit jaar al lukken.
De Tudor heeft meer tijd nodig dus ik weet 't nog niet.
Doorsparen of… :smile:

1 like
  • Vintage Omega Constellation Pie Pan
  • Tudor BB58
  • Grand Seiko
  • Sinn 903
  • Casio F91W
2 likes

Voor mij zijn het er drie:

Die OP in het wit staat net als bij @Davy91 en @daffie bij mij ook ook op het lijstje.

Daarnaast evt nog een keer een stalen Omega Constellation 168.005, zoals @Amice hem hier op het forum regelmatig showt.

En natuurlijk de JLC Ultra Thin Moonphase, met de donkere wijzerplaat, zoals @tompj heeft.

6 likes