3 jaar geleden deze cruise gedaan ook met HAL, het schip was Koningsdam. Wij waren met de maiden voyage ( eerste vaart na dopen).
Het aanbod van horloges moet je echter niet te veel van voorstellen. Was het allemaal net niet en ook niet al te veel.
Oke maar merken en prijzen??
Vaak hebben ze ook sale met mooie setjes horloge met pen en manchetknopen voor prijzen van 10 tot 20 Euro.
Bulgari en Montblanc horloges worden daar vaak te koop aangeboden heb ik mij laten vertellen maar ook merken als Gucci en Versace merkkleding.
Dat komt omdat toen de rederij MSC begon (jaaaaren geleden) het ook beheerd werd door Italiaanse maffia bazen. niks met onrust aan boord te maken…
Weet ik hoor. Maar het is een feit dat er wel nog veel Italianen rond lopen.
Voor de mensen welke hier interesse in hebben.
inmiddels al paar cruises met de Hal gedaan, a.s. April weer met de ms Rotterdam weg.\
Qua horloges verkopen ze:
- Rolex
- Oris
- Bulova
- citizen
- seiko
- g-shock
- Frederque constant
En qua prijzen, waar moet ik dan aan denken?
Ik ga in januari een cruise vanuit Amerika maken, maar heb geen idee of dat interessant is.
ik denk wel dat het een leuke cruise wordt hoor!
Hahahaha, daar ga ik wel van uit.
Ik doelde dus op prijs van horloges
de rolexen zijn 2ehands, en duur.
al het andere zijn gewoon de adviesprijzen met wat onderhandelingsruimte. echter zonder BTW en vooral de sigaretten zijn mega goedkoop.
HAL is echt top! super leuke classy schepen en vooral mega goed eten en entertainment.
Hoe was het uiteindelijk in 2020? Is het nog gelukt om een horloge als aandenken te kopen?
Vorig jaar op de Rotterdam mogen spelevaren en een aankoop gedaan. Aanbod heb ik toen gefotografeerd en in dit topic geplaatst: Ik ga met vakantie en kom terug met...
Weet wat de prijzen zijn is het devies