Welke is het best

Ik zou een nieuwe horloge willen kopen. Het gaat tussen Festina en Seiko. Welke merk zouden jullie kiezen?

Citizen.

11 likes

Festina is tegenwoordig een plakmerk. Seiko is de weg te gaan.

5 likes

Ik ga de bekende opmerking niet maken, maar die gaat ongetwijfeld komen. Ik zou voor de Seiko gaan.

1 like

Dit is het enige juiste antwoord :grinning::+1:

2 likes

Ik heb beide merken en ik zie meer precisie in de functies van een seiko. Wanneer je knopjes indrukt van een festina, ben je al gauw bang dat je die dwars door de kast heen drukt… bij de seiko voelt dit veel beter aan.

Seiko natuurlijk…:grin:
Wat is het budget ?

1 like

Vergelijk Seiko met Citizen, dan kom je vast met een mooi en goed horloge thuis. Beide bieden zowel quartz als automaat en veel keuze in typen en modellen. Beide merken staan (hier) bekend vanwege hun goede prijs/kwaliteit verhouding

2 likes

Zeker Seiko. Prima kwaliteit, en leuke modellen in vele prijsklassen.

Seiko 100%. Succes met de aankoop. Al bepaalde modellen in gedachten?

:point_up_2: Succes :+1:

5 likes

Invicta :fist:

1 like

Seiko. Als je in plaats daarvan iets Zwitsers wilt zou ik naar Hamilton en Certina kopen.

Evengoed: Seiko fan hier. Ik heb er een stuk of acht in alle prijssegmenten van 100 tot 3200 Euro, inclusief limiteds en Grand Seiko. Als ik de rest van m’n leven maar één merk mocht verzamelen zou het (Grand) Seiko zijn.

1 like

In iedergeval een smaragdgroene wijzerplaat.

Millions

In Venezolaanse Bolivar? Dan ben ik niet onder de indruk. :wink: Heb je net 1 tomaat voor aldaar.