Welke is jouw ❤ - Generator in "Wat dragen we vandaag" ?

Ik post regelmatig in “Wat dragen we vandaag” en vind het mooi om te zien hoe totaal verschillende horloges broederlijk onder elkaar worden getoond door trotse HF’ers.
Duur of niet, vintage of modern, groot merk of new kid on the block, duikers, vliegers, dresswatches. Mooi hoor.
De meeste posts worden gewaardeerd met de Likes van mede-HF-ers en natuurlijk doen we het daar niet om (…) maar je krijgt op die manier wel een goed beeld van de smaak van het forum.
Maar als ik kijk naar mijn profiel en zie welke van mijn posts in “Wat dragen we vandaag” gul wordt geLiked dan is het één model die altijd kan rekenen op waardering, en dat is deze:

4 van de top 5 posts in deze categorie is de Defy.
Welk horloge van jou is de Like-Generator die steevast kan rekenen op :heart: in “Wat dragen we vandaag”?

52 likes

Deze doet het altijd goed…

25 likes

Deze GS (SBGX097 met groene plaat):

36 likes

Los van de mooie plaat en de rechthoekige pushers (hou ik van) vind ik de “curly lugs” mooi combineren met de mesh…

Dit is nu mijn nummer 1

14 likes

M’n reduced doet 't meestal wel goed :slightly_smiling_face:

en terecht :heart_eyes:

22 likes

Deze krijgt de meeste likes.

15 likes

Deze knapperd kan rekenen op veel steun :ok_hand:

20 likes

Lekker modelletje ook :+1:t2:

Thanks. I like him to. :+1:

1 like

Deze Oris Complication krijgt altijd veel likes, de Oris Big Crown Original Pointer Date deed het even goed, maar die heeft sinds gisteren een fijne nieuwe eigenaar (HF lid) gekregen.

23 likes

Deze fotogenieke Junghans Meister Telemetre chronoscope

29 likes

image

24 likes

En terecht

1 like

Het flagship van de collectie doet het goed

En mijn persoonlijke favoriet is een goede tweede

18 likes

18 likes

Mooi plat!!

1 like

Heb de LLD ook gehad en die liet ik ook graag en vaak zien, hij is ondertussen verhuisd…
Je ziet de LLD ook wat minder op HF heb ik het idee (misschien denk ik dat omdat ik de “Longines Only” topic wat minder vaak bezoek).

1 like

Geen idee waarom, maar deze krijgt altijd redelijk veel likes.

12 likes

:joy:

1 like