Ik post regelmatig in “Wat dragen we vandaag” en vind het mooi om te zien hoe totaal verschillende horloges broederlijk onder elkaar worden getoond door trotse HF’ers.
Duur of niet, vintage of modern, groot merk of new kid on the block, duikers, vliegers, dresswatches. Mooi hoor.
De meeste posts worden gewaardeerd met de Likes van mede-HF-ers en natuurlijk doen we het daar niet om (…) maar je krijgt op die manier wel een goed beeld van de smaak van het forum.
Maar als ik kijk naar mijn profiel en zie welke van mijn posts in “Wat dragen we vandaag” gul wordt geLiked dan is het één model die altijd kan rekenen op waardering, en dat is deze:
Deze Oris Complication krijgt altijd veel likes, de Oris Big Crown Original Pointer Date deed het even goed, maar die heeft sinds gisteren een fijne nieuwe eigenaar (HF lid) gekregen.
Heb de LLD ook gehad en die liet ik ook graag en vaak zien, hij is ondertussen verhuisd…
Je ziet de LLD ook wat minder op HF heb ik het idee (misschien denk ik dat omdat ik de “Longines Only” topic wat minder vaak bezoek).