Ben gewoon dan denk ik veel luier dan jij…maar ja, dat vind ik dan minder leuk om te schrijven
Laten we het erop houden dat ik het leuker vind om naar uurwerken te googelen dan jij
Ik had die dekselse walnoten hartjes-generator van @HanDavinci hier ook wel verwacht! Soms droom ik over hout in mijn horloges…
Helemaal mee eens
Eerst was het de BB58 altijd die de meeste likes binnenharkte.
Maar sinds kort wint de BB36 het van de 58 in hoeveelheid likes. Zo zie je maar dat het niets met de waarde van het horloge te maken heeft .
Ik heb zelfs vernomen dat je de strip er mee haalt deze zondag, weet niet zeker hoor. Heb van horen zeggen
Morgen zijn jullie ook op de illustere meet toch? Ik neem de 16018 sws mee, dan kun je er mooi even mee rondsjokken.
Haha… wacht maar…. De voorpret is nu al leuk. Heb gisteren geschetst.
benieuwd
Een fatsoenlijke foto.
Die camera is goedkoop, niet nieuw meer en een tikje grimy, maar het 30mm macro lensje doet het prima. Ik merk dat je met weinig middelen best redelijk belichte foto’s kunt maken, en ik zie dat die gewaardeerd worden, welk horloge ik er ook maar voor leg.
Natuurlijk genereert de één altijd nipt meer likes dan de ander, maar ze scoren naar verhouding redelijk, ook met de mindere goden uit de doos.
QED. Als je het zo aankleed kan die Timex Expedition ook 25 likes genereren, in no time. Da’s gewoon een goeie foto. Van een mooi horloge, daar niet van, maar de manier waarop je dit doet is cool.
Dat scheelt de helft in likes inderdaad. Ook prima scoren met een incourante shitter op de foto hoor.
Het zal je verbazen
Je hebt dan ook de mooiste versie van de Aqua Terra! Die wijzerplaat, datumvenster, wijzers, indices… alles klopt eraan!
Zeker! Het voelt alsof we naar een of ander vuig technofeest in een donker bos gaan, maar hé: ik zou het niet willen missen!