Welke IWC draagt Humberto tijdens zijn avondshow?

Ik zit er al dagen op te Googelen, maar kom er niet achter. Kan ook het beeld op m’n tv niet stil zetten. Iemand enig idee welke IWC hij momenteel draagt?

1 like

Thanks voor het linkje…. Gezocht en gezocht……

Lijkt idd wel op de Aquatimer, maar vind het slecht te zien. Ik dacht eerst zelf een Pilot, maar twijfelde daar al aan.

2 likes

Lijkt inderdaad een Aquatimer. Kon net even de verdikking op 9 uur zien waarin de vertanding zit voor verstelling van de duikerring

1 like

Is mij wel gelukt voor je.

2 likes

:pinched_fingers:t3:

Lijkt mij een Portugieser (mss Yacht Club) Chronograph. Ik zie drie pixels die op chronopushers lijken.

3 likes

Hi allen… hierbij IW376803

1 like

Volgens mij is het nog een ander model, maar niet zeker en al helemaal niet welke dan…… het is ook erg slecht te zien allemaal.

2 likes

Ja top dat denk ik “nu” ook

1 like

Beter kreeg ik ze niet. Ik kan het niet super goed zien, maar ik kan geen cijfers ontdekken bij dit horloge.

Weinig relevant voor je zoektocht naar het horloge Humberto… maar frustreer mij dat zulke lui nog een show krijgen.
Entertainment op laag niveau en zonder enige inhoud.

Nu heb ik per definitie een hekel aan schuinsmarcheerders of wellicht ben ik gewoon een tikkeltje jaloers op de affaire met Dionne…

Maar voor mij doet de IWC partnership met Humberto afbreuk aan de merkbeleving. Zie liever partnerships met mensen die echt wat kunnen en raak meer geïnspireerd door de research projecten die oa Rolex steunt, avonturiers die recent veel support vinden bij Bremont en het tudor cycling team etc….

Edit: zo dat lucht op, er is regen vandaag dus slaan de berg dagje over… :skier: dus dat zal het zijn…:

IMG_4331

2 likes

Hij heeft er in ieder geval één…

1 like

Ach ja, is ook helemaal waar. Als ik het programma had gekeken had ik wellicht ook betere foto’s gehad. :wink: nu is het afzien en wachten tot zijn pols in beeld komt.

Maar neemt niet weg dat ik toch wil weten welk model hij nou draagt. Niet eens om te kopen oid, maar wil het gewoon weten. :smiley:

2 likes

Hij is brand ambassador dus zal hij meerdere exemplaren hebben. Ik vind hem altijd wel goed hoor, vermakelijke tv. Gisteren gezien met Irene Schouten, deed hij echt leuk.