Welke kanalen gebruik jij voor je volgende NA?

Ik dacht even dat de dame in beeld Daytona heette :rofl:

Nee, dat is Mercedes… :rofl:

1 like

Staat daarin die befaamde Daytona met Mercedes wijzers? :yum:

2 likes

Oriëntatie:.

Die Australische Schot van JOMW vind ik wel vermakelijk. Ook tof dat die helemaal wars is van snobisme. Watchgecko biedt ook verteerbare filmpjes aan, al dan niet vermengd met een portie advertorials.

Voorts zijn de NA topics op HF wel’s een bron van inspiratie, watchuseek gebruik ik vnl. als 2e opinie.

Kopen:

doe ik uitsluitend online. Soms bij een AD of grijs, soms via Amazon of eBay.

Jij leest zelfs de kleine lettertjes :face_with_monocle:

:grin:

1 like

Nee hoor, C24 en ebay tot nu toe allemaal positieve aan- en verkopen. Catawiki 3 x 100% goed en onlangs een missertje met een lederen bandje maar een voucher van Catawiki gekregen ter compensatie.
Klachten kunnen ook komen omdat de koper zelf niet goed leest/kijkt of navraag doet bij de verkoper en dan gaat klagen, dus dat hoeft helemaal niet aan het platform te liggen. Er kopen echt duizenden mensen op die sites en dat gaat bijna altijd helemaal goed.
BVA auctions gebruik ik niet, en echte veilingen zijn lastiger want daar is het koop wat je ziet en geen recht op retour zenden, dus lees dubbel goed en als er niet specifiek is aangegeven dat het echt/authentiek etc is dan kun je verwachten dat er iets mee is.
Zie mijn topic over het Revue horloge van onlangs, sold as is , en het uurwerk bleek dan ook verdroogt te zijn en niet te lopen maar dat had ik ingecalculeerd dus het was geen probleem. Inclusief service beurt nog altijd goedkoper dan nieuw.

Niet alleen daarvoor.
Mede door dit blad ben ik mijn postzegel verzameling gestart, en mijn vrouw maar roepen !!! NIET LIKKEN !!!

Dan doe je iets niet goed.

Ik zit gewoon elke dinsdag klaar om 14:00 @AmsterdamVintageWatches

:joy::joy::joy:

1 like