Welke kanalen gebruik jij voor je volgende NA?

Het virus slaat op dit forum om zich heen. Niet die ellendige C-variant, maar de H-variant en die is ook heel erg besmettelijk merk ik haha!

Nu ben ik volop bezig om te oriënteren en ook de volgende NA te vinden. Dat doe ik via onderstaande kanalen (ja ook af en toe via marktplaats.nl maar heeft niet de voorkeur eerlijk gezegd).

Herkennen jullie dit lijstje? Gebruik je zelf nog andere kanalen? Alle tips welkom voor de nieuwe NA :smiley:

2 likes

Ja, de lokale AD…

2 likes

YouTube kanaal van @Chillekasper.

10 likes

Haha je grijpt gelijk je kans met dit topic.:joy::sweat_smile:

2 likes

Er zijn twee bebaarde trendsetters op HF.
Waarvan jij er één bent.

3 likes

Heel erg opletten met Chrono24, Catawiki, Ebay en BVA.
Je kan je daar ontzettend in de vingers snijden.

4 likes

Ik gebruik altijd FHM.

5 likes

Even een tip voor de volgende video. Leg iets zachts op het tafeltje.
A. Dan maakt het niet zo’n scherp geluid als je de horloges pakt of terug legt.
B. Het voorkomt beschadigingen.
Succes.

2 likes

Ach we hebben het niet over een horloge van 10.000 euro. Maar voor het snerpende geluid zou ik dat idd kunnen doen.

Show die Brunmontagne! :smiley:

1 like

Mijn volgende komt van een AD of van een enkele grijze dealer die hier actief zijn op het forum. Het zou ook kunnen van een langer actief lid van het forum.
Waar ik absoluut niet van zou kopen zijn plekken als Marktplaats, Catawiki, Ebay of ook van Chrono24 (wel lekker gebruiken voor prijzen vergelijken natuurlijk), tenzij het wederom een bekende handelaar van het forum is.
Opsturen is geen optie, en afspreken op onheilspellende plaatsen al helemaal niet.
Beter iets meer betalen en geen risico lopen. Buy the seller.

1 like

Ik gebruik hoofdzakelijk het forum, ik lees alles wat los en vast zit.
Uiteindelijk komt daar een lijstje uit zeg maar LIJST
Dan zoek ik naar de gegevens en/of stel vragen over een specifiek horloge.
Dan vallen er een paar af
Uiteindelijk kom ik (op papier) uit bij mijn ideale collectie.
Tja, en dan sparen hé.
Chrono heb ik één keer gebruikt, doe ik niet meer, en zeker niet bij een particuliere verkoper want dat heeft mij al een horloge gekost wat niet te repareren viel gelukkig was het een klein bedrag.
Chrono wilde ook niet bemiddelen.
Chrono gebruik ik wél voor de foto’s natuurlijk en prijzen vergelijken.
MP, liever ook niet.
Ik denk dat je het beste hier op HF je droomhorloge kunt kopen, als hij eens voorbij komt.

1 like

Beter iets meer betalen en geen risico lopen, of verkleinen.
Precies dit dus.
Vaak ik goedkoop duurkoop en heeeeeel goedkoop is hoofdpijn

2 likes

Het is idd maar een Invicta.
Valt me mee dat je de review niet buiten op de grindtegels doet. :joy:

Beschadigingen zijn zonde. Op ieder horloge.

1 like

Vooral Catawiki en BVA moet je enorm opletten. Het gross dat je daar vind is er mee geprutst en klopt de beschrijving niet.

1 like

Onderschat de frankenwatches en redials op Ebay en Chrono24 niet.

2 likes


Vanwege de goede Rolex (Daytona) reviews

4 likes

Ja, ik moet bekennen dat ik direct neig naar online omdat ik de (wellicht verkeerde!) aanname heb dat online altijd goedkoper is?

Haha damn veel gezien/ gelezen op het forum, maar dit is nieuws voor mij!! Dank!

1 like

Ik heb met andere producten tot nu toe toch altijd positieve ervaringen gehad op al deze platforms (marktplaats is een ander fenomeen helaas). Met horloges dus echt een risico begrijp ik?