Kiezen tussen een te grote Omega of twee Tudors die saaier zijn dan een Toyota Prius XW10 in muisgrijs met stoffen interieur. Nja. Sowieso de Omega, maar schoorvoetend.
Kiezen tussen een te grote Omega of twee Tudors die saaier zijn dan een Toyota Prius XW10 in muisgrijs met stoffen interieur. Nja. Sowieso de Omega, maar schoorvoetend.
Ik was ook zeer verrast door de BB54 toen ik die voor het eerst paste. Zou ik ook graag willen hebben. De Seamaster is ook super, zelf zou ik hem in het groen op rubber halen.
De FXD valt tussen die andere twee wel af, hoewel die wel heel tof is maar net niet voor mijn polsen.
Close call voor mij tussen de SM en de Pelagos. Nipt de SM…vanwege de witte plaat. Erg gaaf.
S M Wit !
Heb nog een nieuwe ongedragen te koop voor hem!
Met stalen band mag weg moet niet.
Haha dat voelt als preken voor eigen parochie.
‘Nieuw, ongedragen en te koop, maar zo een mooi horloge!’
Ja klopt maar heb er gewoon teveel.
En nog geen tijd gehad om deze te dragen.
Druk druk druk. LOL.
Nee hoor als ik elke week een ander horloge om doe.
En dat 2 jaar dan begin ik na 2 jaar weer opnieuw.
Dus valt deze buiten de boot.
Maar spaar dan ook al meer dan 50 jaar horloges !
Je geeft het antwoord zelf al. BB54 beste keuze. Ook de mooiste keuze.
Hangt helemaal van de polsmaat af.
41mm zwarte Omega op 17 1/2 cm pols kan goed.
Een 42mm witte Omega lijkt dan weer heel groot.
BB58 Blue is voor mijn pols echt de perfecte maat. BB54 komt mij iets te gedrongen over.
Ik heb wel voor de witte Omega gekocht omdat ik deze het mooiste vind.
Want? Als je 104 horloges hebt, elke 2 jaar elke week wisselt kunnen er geen 105 gewisseld worden?
Sterkte.
Makkelijke keuze, de Seamaster!
Seamaster, 100%.
De plaat spreekt meer en lekker veelzijdig met het witte, rode tekst steekt mooi af, wijzers zijn wat sprekender, de band is net even wat anders, en overall een erg mooi model.
Ik vind de bb54 in met z’n kleurstelling wat saaier, doet meer vintage (wat leuk kan zijn) maar vind ik in z’n geheel wat minder sprekend.
De pelagos knalt in het blauw wat minder dan in het zwart vind ik. Klinkt wat gek misschien maar de manier waarop de wijzers en markeringen bij het zwarte model er uit knallen geeft de zwarte een streepje voor bij mij. (+Blauw is niet mijn smaak, mede wegens het feit dat blauw zich niet voor alle kleuren bandjes leent).
Maar goed, dit is allemaal subjectief. Mijn smaak is weer anders dan die van een ander, daarnaast hangt het ook een beetje van de huidige collectie en de polsmaat af.
Ik heb de zwarte seamaster gehad en heb nu de bb54 en als je een pols hebt onder de 18cm dan de bb54 erboven de seamaster.
Wel op rubber want de stalen band is veel te groot en grof en zit niet zo fijn.
De witte verveeld mij persoonlijk snel. Ik vind de Zwarte nog steeds de mooiste. Eventueel groen maar ik vind de rode tekst op de zwarte plaat zo mooi.
Ik ben bevooroordeeld maar ik zeg de FXD. Ook op een kleinere pols prima qua formaat, die kleur blauw is in het echt het tegenovergestelde van flets, niet iedereen z’n moeder heeft er 1 en poeh wat een lichtbak
Ja…blijft voor mij nog steeds een van de gaafste horloge modellen. Enorm geslaagd. En om in de moeder hoek te blijven…een bad mofo!
BB54 is mooi, maar niet op die afgrijselijke rubber band met die piemeltjes van endlinks.
Koop dat ding gewoon op z’n bracelet zoals hij hoort, en scoor er een Ali tropic bij van 15 ballen, dan heb je een veel sjiekere look. Meen ik dat nou? Oh, jazeker wel.
De overige twee kandidaten vind ik het bespreken niet eens waard.
Dus???
Of ehh. Waarom zou dat zijn denk je??
Hehe. Niet alleen vanwege kwaliteit
Merkloyaliteit, de behoefte aan comfort en veiligheid, en de invloed van marketing en reclame zijn allemaal zaken die van invloed zijn waarom veel mensen en hun moeder een omega hebben.
Die moeders waren zot van Neil zijn kapsel?