Ik denk de Tudor BB, hoewel dat laaggeplaatste logo me gek maakt/zou maken. Pelagos is beter, maar groot en blauw.
Mede daarom:
Ik denk de Tudor BB, hoewel dat laaggeplaatste logo me gek maakt/zou maken. Pelagos is beter, maar groot en blauw.
Mede daarom:
Ik heb wel een zwak voor de FXD
Zeker de Seamaster als iemand dat kan hebben qua pols. Zou zelf nooit de witte nemen, de blauwe of zwarte plaat spelen veel meer en mooier met lichtval.
Ik kan niet wennen aan die sunburst. Heb hem daardoor ook nooit een kans gegeven. Ik weet dat @Neyra er ook weg van is.
Heb 6 jaar de 2liner gehad. Pelagos wel echt een heerlijke horloge maar ik vind hem nu wat te groot op de titanium band. FXD vind ik dan weer wat heel anders, funky
Leuke discussie hier verder.
Jammer, dat je zou moeten kiezen. De bovenste, Tudor, zou niet mijn keuze zijn.
hoor ik al jaren om me heen.
Koop nou toch een 16600. Dat is perfect voor je
Hij zit rond de 150gr, waar mijn explorer 120gr weegt en black bay gmt bijna 180gr. De 16600 zit daar dus tussen en due draagt toch het fijnst. En het is geen standaard sub die iedereen heeft.
Vooropgesteld, alle 3 gave horloges en een foute keuze maak je niet snel als je deze 3 in overweging hebt. Maar dan toch even wat persoonlijke pro’s en cons (en een persoonlijke suggestie voor een alternatief):
De Tudor Black Bay 54 heeft een beetje die classy vintage look maar is ook wat ‘lomp’ afgewerkt. Weinig spannend ook, als je het mij vraagt. Blijft toch een beetje een hommage ook (maar wel eentje die het recht heeft er één te zijn dan).
De Seamaster 300M is kwalitatief en qua afwerking gewoon net even een stapje hoger. Tegelijkertijd is het ook wel een wat zwaar en groot horloge en de band en HEV zijn natuurlijk niet aan iedereen besteed. Wel een tof ding met veel coole uitvoeringen beschikbaar.
De FXD is een tof ding en een echte toolwatch maar misschien ook net wat te saai. Ik denk dat die mij op den duur wat zou gaan vervelen en weinig draagtijd zou krijgen.
Vandaar dat ik zelf voor de Omega Seamaster 300 uit de heritage lijn ben gegaan.
PCL en die seconde wijzer
Verder vind ik ze wel cool
Hier op het forum lijkt iedereen een Tudor of Omega te hebben. In het echt kom ik meer Rolex, IWC, Breitling, Tissot en smartwatches tegen. Ik zou voor de Omega Seamaster Diver 300 gaan.
Zo zie je maar. HF is niet de doorsnee wereld.
Volgens mij is dat niet het enige probleem. Volgens mij krast het allemaal als een malle. Wel een gaaf horloge idd.
Voor mij een van de mooiste seamasters.
Nou NIET WEER he!
De Seamaster. Net als 55 procent van diegenen die tot dusver gestemd hebben. Wat vind je vriend zelf?