Welke is dit dan?
Awco?
Amsterdam watch company
Goede tip!

Helaas! Die plaatjes had ik nog op de telefoon opgeslagen als " deze zijn tof en zou ik best een keer willen hebben".
Modelnaam moet ik schuldig blijven.
Jaren 80 2851(cal) een van de eerste promaster divers.
Ik heb ook full lume dubbel.
Ticks every box. 
Nah…
Wilde ik ook al voorstellen. 
Zeker vanwege de eis:
Waterdichtheid minimaal 100m is wel vereist, wil ook gewoon het zwembad, meer, zee in kunnen lopen (dat is grab en go he). Maar mag 's avonds in een restaurantje ook niet misstaan.
Vintage/modern look kleine en slanke duiker, die zeker dressy genoeg is voor een restaurantje.
Ok, hij is niet quartz, maar soit… ETA erin is zo’n ramp niet, toch? 
WR van de Maen is 200m, Zwitsers uurwerk, 38mm diameter, 45.5mm L2L en 12.5mm dik incl. domed crystal, en draagt een stuk slanker. 2e hands wel binnen budget te viden.
KLEINE duiker vraagt de TS. Niet iets met een 44mm kast, slimpie. 
Oh is die 44mm? Dat wist ik niet eens haha ik dacht 39
Nondeju nu je het zegt, wat een loebas van een horloge
Ik zat nog eens te denken: Tag Heuer 2000 full-size (+/- 38mm) is wel te doen in dit budget, lijkt me. Zijn al wel een paar jaartjes oud, dus de pakkingen zou ik laten vervangen. Maar ik ben in ieder geval erg blij met de mijne:
Zeker met deze plaat is die erg rustig/understated, dus prima in een restaurant. Maar het is ook duidelijk een duiker, dus prima voor op het strand/aan het zwembad. Op de foto staat de 972.013 (mid-size), die is inmiddels weg en vervangen voor z’n grote broer: 972.006 (full-size).
Hier even op een groene nato, maar normaal draag ik hem op de originele stalen band.
@Pcpg.janssen zeker! Altijd al gecharmeerd geweest van TH. Zeker deze. Heb net een formula 1 verkocht, die vond ik net te klein met 35mm.