@Stefanmol fraai!
Er zijn inmiddels zoveel opties voorbij gekomen dat de keuze toch al lang bepaald is? Ben wel benieuwd wat het geworden is.
Zal nog een duit in het zakje doen, want ik lees het nu pas.
Wat een tof ding voor de iets smallere pols > Seiko Tuna SUT405(groen) & SUT403 (blauw)
Solar, no-date, 200m WR. 39mm
Helaas niet. eerste keuze is de Aquaracer, maar dan niet nieuw. Nog niet langsgekomen…
Laatst in het echt gezien bij @Fate_Amenable_To_Change en ik moet zeggen dat dit inderdaad een erg tof horloge is! Plat, goed afgewerkt, kleuren doen het goed (beter dan op de foto). Al met al een erg mooi ding. Zeker het overwegen waard als je het mij vraagt @mrvanbommel
Ik heb de SUT405 die @vierport en @anon2889582EV noemen voor m’n partner gekocht. Zij heeft erg smalle polsen, en hij is voor haar ook comfortabel, al is de band wat lang. Dankzij de 38mm grootte met uitermate korte lugs is hij ook bij haar niet langer dan haar pols, en de platheid zorgt dat hij netjes blijft zitten.
Ik zie het bijna als unisex, maar de gemiddelde mannenpols op dit forum is 17-18cm in omtrek, en ik denk dat het horloge is nipt, nipt te klein voor mijn 17,5cm pols. Maar niet heel veel. Als je dus een pols van 15-17cm omtrek hebt: Absoluut perfect voor je.
Ding is super afgewerkt, het is een echte Tuna vibe, maar dan wat kleiner. Wel vreselijk solide.
Deze koop je voor 2,6 keer 400 Euro en staat in het blauwe gedeelte.
Voldoet voor de rest perfect aan je eisen.
@Otter had m al gespot en erg fraai! Maar wat je zegt 2.6x budget is wel even een ander verhaal … Desalniettemin, mooi ding.
Deze ken ik niet, mooi ding! Is dit een pro master?
Heb je anders referentie nummer voor mij?
Thanks
Promaster inderdaad.
Ref is lastig. Het is een jaren 80 model geleverd in Japan. Ik heb er nog een liggen hoor 
Hee, @mrvanbommel, wat is het nou geworden?
Een jaar later is m’n vrouw nog steeds blij met die groene hierboven.
Zelf heb ik twee 39mm duikertjes, maar die zijn duurder, geen quartz en minder plat. 12mm, maar toch. Deze was hier de revue nog niet gepasseerd:

Want ja, plaatjes, gaatjes.
Het is gek genoeg nog niet gelukt qua klik… draag voorlopig een seiko king Quartz
Scurfa diver one?

Je moet maar even kijken.