Welke kleur bandje voor dit horloge?

Hallo, ik wil voor dit horloge en witte leeren bandje kopen, zou dit matchen of hebben jullie en andere ideeën, ben niet echt thuis in de vintage klokjes heb sinds kort deze gekocht die ik graag wil dragen. De bandje op dit plaatje heb ik verwijdert was kunst leer.
BVD. Robin

1 like

Wit? Nee man, dat vloekt. Zou ik echt niet doen. Ik zou het gewoon bij bruin houden.

4 likes

Roségoud? Zwart leer. :+1:

2 likes

Ben aan het twijfelen over deze…!
Ik heb wel de rose gouden flindersluiting al.

Als je de rosegouden kast en details meer naar voren wilt laten komen: zwart. De zwarte tekst op de plaat helpt daarbij. Bruin zal de rosegouden accenten verminderen maar is wel een optie (sowieso wel donkerderbruin dan je nu toont).

Mijn keuze: zwart

2 likes

Ik zou gaan voor een mooi zwart kalfsleren bandje! Mooie wijzerplaat trouwens :grinning:

2 likes

Croco donker bruin of zwart. Zwart zal altijd mooi staan. Donker bruin even ernaast houden voor je een keuze maakt.

2 likes

Zwart of zeer donker rood. Het rood zal de warme kleur van het goud matchen

1 like

Ik zou kiezen voor mid bruin suède, croco uiteraard ook mooi maar prijziger :+1:

1 like
1 like

Ik heb net deze besteld, maar inderdaad suede was ook en optie, zag de post net na mijn bestelling, donker kersen rood was ook wel leuk, kon niet de juiste kleur vinden.

1 like

Ik denk dat de zwarte croc mooier zal staan dan de donker bruine die ik nu heb.

1 like

Ik denk dat aubergine ook mooi zal staan, dat is een keer war anders dan zwart of bruin

1 like

Dat is donkerpaars denk ik toch?


Zoiets inderdaad

2 likes

Dat valt nog te aubergine

3 likes

…gaat beide…zeker geen wit !

1 like

Mijn dochter draagt haar goudkleurige horloge op een donkerblauwe band. Staat erg fraai!

1 like


Dit is ook goud met donker blauwe strap, als voorbeeld

Mooi klokje trouwens, maar jij hebt dan ook en donkere wijzerplaat, dat staat beter… anyway heb al de zwarte kalfsleder croc & de goudbruine bandjes gisteren besteld, komen morgen binnen :grin:

1 like