Aide moi!
Welke kleur bandje voor de mijn Baltic?
zwart of roze
Lichtblauw
Classic car groen staat vast ook mooi
Grijs/antraciet
Grijs is altijd wat moeilijk voor me. Ik vind eerlijk gezegd de strakke zwarte band in je eerste foto veruit het mooist.
Croc is overrated, ik zou het gewoon niet doen. Mocht je er op staan, dan zijn deze banden mooi en betaalbaar:
De Prestige. Niet te duur, niet te shiny, en ik denk dat blauw gaat werken met dit horloge. Is er ook in donker bruin en cognac.
En belangrijk: een mooie klassieke platte band, in plaats van zo’n glanzende gevulde horreur zoals Molequin doet.
Alleen bij heeeeel beperkt aantal horloges echt mooi idd.
Ik koop megalodon leren banden vaalgrijs
Bleu-gris
Dank voor de inputs mannen. Het wordt iig een platte band, een gevulde band staat niet.
Verder, maak me gek met een plaatje van een zilveren dial dresser in de kleur die je aandraagt.
Ik denk dat suède ook goed staat in die kleur. Maar suède is voor veel mensen een beetje Marmite
Dank voor deze site, zal hier eens neuzen.
Hij staat vanuit Baltic op een navy blauwe leren bandje. In deze prijsklasse verwacht je onbewust een taaie lap b leer die het hele horloge omhoog houd. Niet bij Baltic, lekker soepel dun bandje, niet bijzonder mooi maar zeer comfy!
Deze banden kosten niet de hoofdprijs en zijn goed/mooi weet ik uit ervaring! Donkerblauw met lichtblauwe stiksels?
Zoiets
Croc? Niet doen, veel te chic voor dit horloge. Een mooie struisvogel en dan in bruin staat, denk ik, veel beter.
1 bandje?
Doe net als vroeger: meerdere setjes!
Ik heb nu zeker 4-5 bandjes die gaan rouleren maar geen plat leer (op de freebee na)
Dus dat komt goed😬