Welke kleur en soort leder voor deze GS

Hoi allemaal ik ga een lederen band kopen voor mijn GS (mede om de stalen band te sparen) en ik ben benieuwd naar jullie ideeën. Wellicht kom ik zo een nieuw goed idee tegen!
Bedankt alvast.

1 like

Op een gelakte zwarte plaat? Zwart zou mijn keuze zijn :nerd_face:

2 likes

Super matte kroko kan ook;

Combat Straps shared a post on Instagram: "Super Matte Black Alligator For 36mm Oyster Using The OEM Deployant clasp 🌚

#rolex #rolexero #rolexcollector #rolexwatch #rolexwatches #rolexoyster #rolexoysterperpetual #rolexdatejust". Follow their...

2 likes

Ja, zwart ligt natuurlijk erg voor de hand. Maar het wordt wel erg zwart allemaal, dan.
Misschien 'ns kijken naar bruin.

5 likes

Het is natuurlijk smaakgebonden maar aangezien horloge gedistingeerd ingetogen is zou ik persoonlijk wel iets “anders” aandurven. Sowieso beetje uitgesproken leer. Crock zoals hierboven is een mooie optie maar zelf vind ik struisvogel altijd interessant uitzien. En ik zou dan donker bruin of donkerblauw overwegen om het zwart juit te laten “poppen”. Wil je all out dan zou Cognac ook best gaaf zijn.
Zoiets bijv:

1 like

Struisvogel heeft idd iets heel moois, net als hagedis.
:+1:

1 like

Er is wel verschil welk deel van de struisvogel, wijzerplaat van deze is niet glanzend zwart maar dit heb ik;

1 like

Dat deel vind ik mooi van de poot

1 like

Ik heb slecht nieuws voor je, het is ook al meer voorbij gekomen in het GS topic. De lug holes van deze kasten zitten te laag om op leder ( of andere ) banden te dragen. Lekker op staal dragen, deze is heerlijk comfortabel en veruit het mooiste op dit horloge.

2 likes

Is toch een kwestie die een bespoke bandenmaker op kan lossen door het bij de lugs dikker te maken?

2 likes

:weary:

Ik zal in het gs stukje eens pluizen dan

Ja dat zou tof wezen als dat kon idd, al zit deze bracelet ook wel heel lekker. Een bandje zit me vaak ook erg comfi

Hier geen GS maar naast zwart en bruin ook af en toe deze⬇️ oker

1 like

Ik had deze op mijn GS zitten. Was ook wel een lekkere combi.

5 likes

Ik vind deze bespoke bandenmaker in Duitsland
Hij maakt banden voor de GS en deze zijn mooi geïntegreerd met de kast
Hij noemt het ‘Thick Curved Lug System’ (TCLS)

Dangerous9 straps

3 likes

Ben fan van leren banden met een natuurlijke nerf, grijs vind ik een mooie kleur…Laat mijn banden maken bij Jacobstraps, kun je alles zelf bepalen (kleur naden, lengtes etc) omdat ze custom gemaakt worden en voor een hele redelijke prijs. Wel geduld hebben want de levertijd is wel lang…Saffiano zou denk ik ook mooi staan

1 like

Oh dat is zeker mooi!