Welke kleur IWC Portofino?

@ Stef: zilverkleurige met een mooie bruine band,
@ BATMAN: man wat was dat een mooie tijd, die jaren 60/70!

Iedereen bedankt voor de reacties! (gaat een beetje gelijk op)

Ik heb beide kleuren laatst gepast en toen vond ik gelijk de zilvere met bruine band mooier. De zilvere vond ik wat sprekender en meer bij het type horloge passen. Zwart vond ik iets te saai en oogt wat kleiner.

Maar… Dan kom je thuis en ga je twijfelen. Ik ga zaterdag maar weer passen voor de tweede indruk. Ik hou jullie op de hoogte!

Eerste indruk is altijd de beste keus! oftewel, ga gewoon voor die zilverkleurige! :smiley:

Hoi,

De donkere versie is meer tijdloos, maar wel een vrij sobere klok met alles in zwart. Leuk, maar wel gewoontjes voor dit soort van bedragen. Zelf zou ik eerder voor de Ingenieur gaan als het dan toch persé bij IWC moet blijven.
De tweede heeft een behoorlijke vintage uitstraling. Met de lichte plaat meer geschikt voor dit seizoen. Het is qua kleurstelling niet zo mijn smaak.
Nogal gewoontjes qua uitstraling.

Daarom is een dergelijke keus eigenlijk enkel goed door de topicstarter te maken. Hij is degene die het horloge gaat dragen, en een dergelijke keuze zal en kan uiteindelijk enkel door hemzelf gemaakt worden.

Als ik het zou mogen zeggen zouden ze allebei afvallen. Ik vind ze niet bijzonder genoeg. Voor de prijs zijn er horloges te koop met meer smoel en uitstraling, Zwitsers fabrikaat, en dan houd je nog wisselgeld over zeg maar.

Voor nóg een horloge, in de andere kleurstelling. Daarmee combineer je het beste van twee werelden :wink:

Succes met dit leuke luxedilemma,

Groet,

Nico.

stef Schreef:

Maar… Dan kom je thuis en ga je twijfelen. Ik
ga zaterdag maar weer passen voor de tweede
indruk. Ik hou jullie op de hoogte!

Mijn pa zegt altijd: “Zo lang het geld nog in je zak zit, kun je nog een keuze maken. Denk dus goed na over die keuze.”

ZWart

Vandaag allebei de kleuren voor de tweede keer gepast en het wordt toch de zilvere met bruine band. Moet helaas nog wachten tot het vakantiegeld binnen is.

Dat worden nog 2 lange weken…

Fijn dat je er na de tweede keer uit bent!

Dat worden vast 2 lange weken :wink:

Mijn beste,

Stef een prima keus!!

Deze IWC Portofino verdient het immers om te mogen stralen.
Stralen van geluk,
stralen van opsmuk
stralen vol passie,
stralen a priori
stralen als een waar tijdswonder
en dan is een zwarte uitvoering toch veel te somber!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ik zou voor de zilveren gaan, lekker sjiek!