Welke kleur lederen band op de Black Bay Black 41?

Beste medeleden,
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ben al enige tijd zoekend naar welke lederen band ik wil aankopen voor op mijn Black Bay 41. Momenteel ligt ie op de originele kakigroene nato, leuk om af te wisselen. Daar gaat het me dus om.
De originele Tudorband is me net wat te stevig in prijs, vandaar zoekend naar een alternatief. Ik kreeg via via de tip om Martu te googlen. Chileense dame die bandjes handmaakt, mooie resultaten. Hier zijn al wat topics over binnen het forum.
Graag jullie mening over welke kleur ik het beste kan nemen voor mijn horloge en waarom?
Ik heb er een aantal gekozen die ik leuk vind om de selectie wat in te korten… Shoot!

1 like

Ondergesneeuwd hier…

Geen.

Deze van Monstraps.

4 likes

Ervaring met Monstraps? Prijs/kwaliteit?

Prima ervaringen van mijn kant. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Stap(je) onder Molequin. Maar voor 60/70 piek heb je een mooie band. Verdient een +2K horloge wel

1 like

Dank voor de goeie tip!

1 like

Ik heb een Hirsch Terra strap, dik 3mm stevig leer die heel goed en sterk is, eerste op mijn Aquatimer en nu op een Adanac. de Hadley Roma MS854 is ook goed.

1 like

Die.

4 likes

Wauw deze is heel Nice.
Misschien ook maar eens aanschaffen!

1 like

Geen op rubber knallen
Als het echt leer mley zijn dan sws zwart :wink:

1 like

Nero Biglia is ook mooi hoor. Leuke selectie aan kwaliteitsbanden en net onder molequin geprijst gewoon uit de EU.

1 like

Nu we toch bezig zijn, iemand ook aanrader voor een rubberen band voor de 41 mm black bay black?

Klassiek bruin of misschien iets gedurfder zwart of nog meer…? rog…?

2 likes

Links onder heel mooi.

1 like

Haha!!!
“Be my ambassador”!!!
Die is idd héél mooi…

ik zou persoonlijk voor zwart gaan.

1 like

De familie Bulang heeft een strap guide voor dit horloge die je wellicht kan helpen in je keuze. Die guides zijn sowieso heel leuk. Die bordeaux rode nato :drooling_face::ok_hand:

1 like

Ik begon met: ik zie door de bomen het bos niet meer… haha… ik ga er gelijk een stuk of 10 schaffen denk ik zo… dank voor de goeie hulp!

Die rode nato is een pareltje ja! Staan een paar mooie combi’s op hoor!!

Zo die eerste is super mooi zeg :heart_eyes::heart_eyes:

Heeft ze ook een webshop??