Welke kleur NATO op een SKX009?

Hallo allemaal,

Nato straps zijn verkrijgbaar in ontzettend veel verschillende kleurstellingen, dus ik zie door de bomen het bos niet meer. Daarom even jullie advies gevraagd: wat is nou de juiste/mooiste kleur Nato op een Seiko SKX009?

Ik hoor graag jullie reacties, een foto van de voorgestelde combi zou helemaal geweldig zijn!

Alvast bedankt,

Eric

Zwart/rood ?

Dat was ook mijn eerste idee, maar de wijzerplaat is niet zwart zoals ik eerst dacht maar blauw…blauw/rood?

Eric

Als het donkerblauw is lijkt het mij een goede keus.
Met rood gecombineerd is helemaal goed.

Hahahahaha! Dat kan dus gewoon geen toeval meer zijn! Ik ben een blij man met deze nieuwe aanwinst (maandag).

Ik heb nog een paar dagen om na te denken, komt helemaal goed, zie je maandag!

Eric

of een geheel donkerblauwe NATO?
groeten,
Marijn

Marijn2 Schreef:

of een geheel donkerblauwe NATO?
groeten,
Marijn

Daar zat ik zelf ook aan te denken, volgens mij het meest “zekere”. Ik zag die nl. staan op Horlogebanden.com.

Eric

Een geheel grijze lijkt me ook wel mooi.
Op naar de Rikketik, duizenden nato’s, ben je mooi een dagje zoet met uitzoeken.

Die blauwe van horlogebanden.com heb ikzelf ook.
Is een hele mooie blauwe kleur in het echt.
Grijs kan ook goed (heb ik ook liggen en dus even tegen de 009 gehouden :slight_smile: )

Een kleur nato die bij de lume pas, olijf groen bijv.
Of gewoon een die bij je kleding past.

Ik heb zojuist via een van onze sponsoren een donkerblauwe Nato besteld, maar even op zeker gespeeld. Maar er komen er ongetwijfeld nog een aantal anderen (kleurrijker) bij. Bedankt voor jullie input!

Groet,
Eric

Je mag een oude man niet pesten…slecht voor zijn hart!

Eric

JohanT Schreef:

EricPP Schreef:


Ik heb zojuist via een van onze sponsoren een
donkerblauwe Nato besteld, maar even op zeker
gespeeld.

Ik heb toch besloten hem niet te verkopen.

Nee hoor, zo flauw ben ik niet :stuck_out_tongue:

(bovendien moet ie gewoon weg … deel van het gat
opvullen dat de laatste Longines veroorzaakt
heeft)

Zou je een paar foto’s willen maken? Zouden, denk ik, wel meer mensen eens willen zien.

Mijn head-only -009 hangt nu ergens boven de oceaan en een Nato zou wel een optie zijn voor de vakantie?!
Er ligt nog een SO in de la, dus dat kan altijd nog.

Hallo allemaal,

zoals verzocht wat foto’s (nou, ja…). De donkerblauwe kleurt er mooi bij, wel een rustige uitstraling. Toch ook maar eens een paar andere kleurstellingen bestellen dus to be continued!

Oh ja, deze heb ik zondagavond besteld bij Horlogebanden.com en vandaag binnen, goede en snelle levering incl. 2 gratis push pins.



Eric

ik vind het erg fraai :wink:

Ziet er goed uit.
Kan me voorstellen dat het wat rustig overkomt. Krijgt er wel een beetje chique van.
Maar soms kan wat meer ‘spanning’ ook leuk zijn.

Klopt, een beetje spanning kan geen kwaad dus komen er nog een paar bij:

  • grijs/blauw
  • grijs
  • olijf
  • rood/blauw

Foto’s plaats ik na mijn vakantie!

Eric

En oranje, matcht ook met de kleine lettertjes.

Ziet er goed uit Eric, gefeliciteerd ermee :wink:

sorcees Schreef:

En oranje, matcht ook met de kleine lettertjes.

Dat vind ik persoonlijk iets teveel van het goede, hou toch wel van een beetje “chique” in dit geval.

Eric