Welke kleur wijzerplaat Breitling super avenger

Hallo,
Ik zal mij even voorstellen, mijn naam is Eric en ik ben eindelijk :0) in de gelegenheid een Breitling te kunnen aanschaffen.
Mijn wens gaat uit naar de Super Avenger.
Maarrr mijn probleem is welke wijzerplaat nu te kiezen… Ik twijvel tussen de zwarte wijzerplaat en de witte.
Momenteel staat er een zwarte te koop op marktplaats voor 2650,- bij Precisionwatches uit Amsterdam.
En ook een witte bij de horlogemakelaar uit Eindhoven voor 2550,-
Beide aangeboden Avengers zijn nieuw en ongedragen.
Maar welke Kleur wijzerplaat zou ik nu moeten nemen???
Deze vraag komt miss vreemd over maarrr… ik zit er maar mee!
Miss dat ik hier via het forum op een ander te koop staande Avenger kan worden gewezen?
Ik hoor graag van jullie je advies.
Groeten,
Eric.

Oh ja,
Er zijn 2 versies meatalen banden nl de professional en de professional 2, wat is het verschil hiertussen?

Ik zou zeggen de witte in de zomer en de zwarte voor het hele jaar.

Verder zou ik de Professional II band nemen, want die is mooier en kost ook wat meer. De Professional II band geeft ook een hogere waarde bij inruil.

Verder kan hij denk ik ook voor zo’n 2400 Euro nieuw aangeschaft worden.

Hallo Jurgen,
Bedankt voor je reactie!
Je maakt me nieuwschierig met 2400 euro voor een nieuwe Avenger?
Reken je dan ok de metalen prof 2 band mee?
Maarreh, waar of bij wie kan ik terecht voor dat bedrag??
Grt,
Eric.

Hallo Eric,

Ik weet niet hoe “potig” je bent, maar weet wel dat de Super Avenger een éééénorm grote klok is hoor. En als je polsen daar niet op gebouwd zijn is het echt niet mooi om zien.

Ik heb ooit eens een witte SA mogen passen ( was te groot voor mij ) maar het is een van de weinige horloges met witte wijzerplaat die echt heel mooi en toch goed leesbaar zijn.

Hey Mark,

Tja, lekker potig genoeg in ieder geval…
Vele mensen klagen van pijn in de hand na mij het handje te hebben gegeven, hi hi.
mijn pols is breeder dan de Avenger in ieder geval, je hebt helemaal gelijk dat het niet gouw staat bij een tenger iemand ja.

btw, k’zie dat Jurgen ook heeft lopen “tobben” met de kleur wijzerplaat te kiezen.
Ik sta nog open voor de adressen waar ik zou kunnen slagen voor deze Avenger voor een nette prijs.
Grt,
Eric.

Volgens mij is het lonend om naar de VS te vliegen om hem daar te kopen, laat staan via de koerier…
Jur
ps ZWART natuurlijk!

Ik zou de zwarte nemen.
Het prijsverschil 2400-2600 is zo klein dat ik 'm in dit geval bij een juwelier in de buurt zou kopen ivm garantie en service.

Als je nou over een groter prijsverschil gaat praten is online een optie, misschien zelfs jong gebruikt. Voor 1850 euro krijg je dan bijvoorbeeld deze bij Interwatch:

Dat is een ‘gewone’ Avenger Henrik. Die komt ruim 4mm te kort ten opzichte van zijn grote broer.

Garantie en service moet je inderdaad goed bekijken.

Okeej,
Terug van weggeweest.
Ik ben geslaagd, en heb een keuze kunnen maken bij Precisionwatches in Amsterdam.
Die hadden een witte EN een zwarte Super Avenger liggen waar uit ik de keuze kon maken.
Dit duurde dan ook wel even… de witte om, de zwarte om, de witte, de zwarte…
De zwarte is wat ingetogener dan de witte, en,
Het is de Witte Super Avenger geworden!
Ik heb hem nu 3 dagen in bezit en hij IS PRACHTIG!
Ik krijg heel veel komplimenten van mensen om me heen bij het zien van deze MEGA Breitling.
Zelfs een collega die mij “voor gek verklaarde” om zo een kostbare horloge te kopen vertelde dat het inderdaad een brok kwaliteit is en ongekend mooi.
En deze kwaliteit komt gewoon niet helemaal over op foto’s of op de site van Breitling.
Deze dingen moet je ZIEN!

Grt,
Eric.

erichevy Schreef:

Okeej,

Deze dingen moet je ZIEN!

Grt,
Eric.

Wat leuk om te horen dat je geslaagd bent! En ben nu wel benieuwd naar de foto’s. :wink: Van harte en veel plezier van je horloge. (tu)

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! En geweldig dat je gewoon beide horloges naast elkaar had om te kiezen. En de lovende reacties van de omgeving zijn ook altijd leuk!
Ik zie ook wel eens in de etalages staan en moet zeggen dat er dan wel mooie exemplaren bij zijn. Over het algemeen vind ik ze een beetje druk, maar deze is wel geslaagd! Zelf zou ik voor de zwarte wijzerplaat zijn gegaan, maar dat ik natuurlijk persoonlijk (beter af te lezen voor mij;)). Welke ik ook erg mooi vind is de Aeromarine Avenger Seawolf met gele wijzerplaat.
Ben wel benieuwd naar de foto’s:).

Groeten, Tom Vreeken.

Mijn beste,

Proficiat met je nieuwe aanwinst.
Leuk dat je op deze weloverwogen manier de juiste keuze hebt kunnen maken.

Wat betreft de matige kwaliteit aangaande het overkomen van de foto’s der ‘Breitling’ site ben ik het volledig met je eens.
De horloges in het echt zien maakt duidelijk een wereld van verschil. Op de site en ook in de catalogus komen de horloges te flets over.
Ja, ja nog een paar weken en dan heb ik ook mijn eerste ‘Breitling’.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

1 like

erichevy Schreef:

Okeej,
Terug van weggeweest.
Ik ben geslaagd, en heb een keuze kunnen maken bij
Precisionwatches in Amsterdam.
Die hadden een witte EN een zwarte Super Avenger
liggen waar uit ik de keuze kon maken.
Dit duurde dan ook wel even… de witte om, de
zwarte om, de witte, de zwarte…
De zwarte is wat ingetogener dan de witte, en,
Het is de Witte Super Avenger geworden!
Ik heb hem nu 3 dagen in bezit en hij IS
PRACHTIG!
Ik krijg heel veel komplimenten van mensen om me
heen bij het zien van deze MEGA Breitling.
Zelfs een collega die mij “voor gek verklaarde” om
zo een kostbare horloge te kopen vertelde dat het
inderdaad een brok kwaliteit is en ongekend mooi.
En deze kwaliteit komt gewoon niet helemaal over
op foto’s of op de site van Breitling.
Deze dingen moet je ZIEN!

Grt,
Eric.

Ah voila, wat had ik gezegd ? De witte hé !!! (tu)
“Wit” is een zeer delicate/moeilijke/niet populaire “kleur”…

Maar bij de Breitling Super Avenger is die zooooo smaakvol uitgewerkt dat het inderdaad een juweel op zich is.

Euh, deze dingen moeten WIJ ook zien hé (foooooootooooooo !!! ) :wink:

Helemaal aansluitend bij alle lovende woorden wil ik toch wel benadrukken dat een foto inderdaad wel héééééél gewenst is bij zo’n klok…
Jur

Ja ik zal voldoen aan jullie verzoek!
Valt nog niet mee hoor, om zo’n “glimmer” dichtbij mooi op de plaat te krijgen!
Hou nog even vol, en vast bedankt voor jullie leuke reacties!
Ga zo door en ik zal jullie belonen! :0)

Grt,
Eric.

blijft prachtig deze uitvoering van breitling in afwachting van een mooi plaatje
alvast heel veel luister en klok plezier gr hans

Zo de eerste plaatjes,
Miss dat het een beetje overkomt allemaal:


De paarse reflectie in het gecoate glas:

recht voor zijn “raap”:

Dat is even voorlopig want het is mij nog niet scherp genoeg allemaal…
Het moet mooier kunnen…
Grt,
Eric.

Ik wou dat iulke foto’s kon nemen!
Gefeliciteerd, het is een prachtige aanwinst!

Wat een mooie foto’s zeg, en het horloge mag er ook wezen, heel mooi!

Mijn beste,

Één foto zegt meer dan duizend woorden.
Chapeau!!

Het is werkelijk een schitterend horloge. Een horloge met een zinnenstrelend vermogen waar menigeen jaloers op zou worden.

Heel veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit zinnenstrelend horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis