Welke kleurrijke beuker?

Het is nu een beetje bedeesd in de horlogedoos, met weinig kleur. Dus er mag wat karakter bij, wat kleur, wat bad-ass attitude. Voor als ik een thuiswerk daggie heb of gewoon op vakantie aan het strand.

Kies uit deze selectie maar geef ook zeker suggesties in de sub 500 categorie.

0 stemmers
4 likes

Bulova.

Wie weet t buiten beentje, alleen al daarom.
Gaaf ding. Meest gave details inc super intrigerend uurwerk.

Edit .
Meestal voelt een Bulova ook echt degelijk en echt aan.
Gewoon echt spul.

1 like

Ik heb een jet star gehad met hetzelfde uurwerk. Dat was zeer bijzonder om te zien. Voor je gevoel loopt hij te langzaam. Maar na 1 week nog steeds 0 sec afwijking. Indrukwekkend.

1 like

Zie deze nu hoog staan, snap ik.
Iconische duiker.
Heb hem gehad, snap er niks van want vond het prul…
Weinig kwaliteits gevoel.

Succes… mijn mening is vrij duidelijk :innocent:

2 likes

idd

2 likes

Deze combi heb ik op het oog. Summertime Pepsi :facepunch:

https://www.bol.com/nl/nl/p/citizen-promaster-horloge-automatic-ny0086-16le-20atm/9200000109070042/?bltgh=67d7a393-0163-492b-8b25-d2babf5a2958.BuyBlock_distinctive-feature.0.FeatureListItem

1 like

Voor max 500 zou ik aps kleurrijke beater een seiko 5 skx pakken. Die nieuwe gele bijvoorbeeld.

4 likes

De Bulova :boom:
Jammer dat die 43mm is anders zou ik m ook wel willen.

1 like

Ik zou lekker voor deze gaan. Kwalitatief uitstekend, comfortabel dragend, met de originele Monnin case.

Diver 200M Automatic Diving Watch - Orange – HGP - Dive Watches

5 likes

Een beetje goed afgesteld? Want voor je het weet zit er een -20 sec/24H NH35 in. Daar wordt niemand blij van ook al is het nog zo’n mooi horloge.

Ik heb de GMT van dit merk en die loopt heel mooi. :person_shrugging:
Overigens is een afwijking van +/- 20s/d zeker niet alleen voorbehouden aan NH35-uurwerken.

1 like

Ik vind ze aan de prijzige kant. Een losse NH35 kost 3 tientjes :grin:

Serieus? 439 euro voor een kwaliteits duiker vind jij duur? Een Seamastertje kost 15,5 x zoveel (!). Zou productie daarvan dan 15,5 x zoveel kosten? :thinking: :smirk:

Vergelijkbare specs brengt bijvoorbeeld Citizen voor bijna de helft van deze prijs. En dan heb je een A merk dat ISO certified is.

Is luxury segment en dat vind ik sowieso waanzin. En het zijn (TS) geen beukers, want o wee als er een krasje op komt.

1 like

De NY0040 heb ik gehad en die fit is hemels om de pols. Heb de myota zelf gereguleerd naar cosc. Maar ik vind de look en de kleur wel wat safe. Wat tam.

De knalgele Bulova lonkt….

1 like

Ja, niet dat ik nou zo rijk ben. Maar als het om de prijsklasse tot zo’n 500 gaat, maakt het mij niet zo heel veel meer uit of het nou 2, 3 of 400 euro kost. Ik ga dan gewoon voor een leuk merk dat meer dan prima horloges levert, die ook nog eens zeer comfortabel dragen en mij qua looks aanspreken. En ik kan gewoon niet met droge ogen beweren dat een H.G.P. ‘duur’ is. Dat gaat gewoon nergens over, vind ik. Ja, een Citizen is natuurlijk een heel goed horloge, voor een heel scherpe prijs. Maar ik ben in de afgelopen ruim 30 horlogehobbyjaren nog nooit in de verleiding gekomen om er een te kopen. Ik weet niet. Prima spul. Maar ze doen het gewoon niet voor mij. Is heel persoonlijk, ik weet het. Nou ja, de duikers van H.G.P. doen me meer, in ieder geval. Dus daar zou ik voor kiezen (en heb ik ook gedaan, nu 2x). :person_shrugging:

2 likes

Bad-ass attitude niet echt maar kleurrijk is die zeker! :laughing:

1 like

dank voor de suggestie :nerd_face:

Ik ben eruit en er is besteld :grimacing:

1 like

Wat is het geworden?

1 like

Deze?

3 likes