Welke klok voor Rock festival?

Ik ga vanaf morgen t/m maandag naar Rock am Ring!
O.a. Metallica, Motorhead, Anthrax, Linkin Park.
Het ruigere werk dus, en gaat gepaard met een tijdelijke primitieve levensstijl, BBQ + bier.
Welke klok, monster of G-Shock, Jellyfish (nightview) of SKX009?
Wel laten zien dat je om horloges geeft, maar moeten toch tegen een stootje kunnen.
Ik kan er natuurlijk meer meenemen, ik ga met een caravan (jaja, rock-opa).
Wat zouden jullie doen?

Ha ha, ik dacht spontaan aan deze :wink:

http://www.horloge.info/artikel/Tissot-Rock-Watch-horloges-voor-Lapidaristen/120

Ik zou de monster meenemen stoere klok voor de rock-opa
Veel plezier gewenst dit is toch wel het beste festifal wat er is

gr Pieter

Ik zou in dit geval voor de Monster gaan. Deze kan zeker tegen een stootje, en laat toch zien dat je een liefhebber bent :wink: Geldt overigens ook voor de SKX009 hoor, maar de Monster is net wat meer bad-ass :smiley:

Ik ben jaloers! En ik zou géén horloge omdoen. Waarom zou je telkens willen zien hoe laat 't is? Gezelligheid kent geen tijd :)-D

Jellyfish kan handig zijn 's avonds, G-shock is lekker licht, maar monster straalt toch wel metal uit :slight_smile:

Toch wel een donkere Monster, hoop ik!? Niet zo’n fancy pansy oranje of zo! Anders zou ik toch maar een lekkere dikke, matzwarte G-Shock meenemen. Waarschijnlijk heb je er ook wel eentje die decibellen kan meten!

Maar wat je ook meeneemt: ik ben hartstikke jaloers op je! Dit zijn wel de bands waar het om gaat (Vooral Metallica en Linkin Park).

Wil je wat (wrist)shots maken!? Beter dan mijn achtertuin-foto’s…

Menno

wristshot voor de caravan of voor het podium, ik denk dat ik voor de monster ga, op nato.
Aangezien ze op het festival waarschijnlijk geen wifi hebben en een nederlands foonabo erg duur wordt in duitsland dus even geen internet, geen HF.

Monster lijkt me een goede keus, of een mooi excuus om een Helson Blackbeard aan te schaffen, vind de wijzerplaat wel toepasselijk:)

Zoals je al zegt: je kunt er ook meer meenemen. In dat geval zou ik het monster én een G-shock meenemen!
Veel plezier!

Ik weet niet welke jij hebt, maar ik zou deze meenemen

Absoluut het Monster. Ik draag mijn Monster bij voorkeur als ik zelf op het podium sta. Badass met stijl.

Heavy Metal dus het Monster!
Have fun…

Wat Vahalis zegt.

Makkie! Bell & Ross:

In het verlengde hiervan de vraag welke klok ik zaterdag aan zal doen naar http://kaderock.com/

Leuke bands zoals Gruppo Sportivo, Kern Koppen, The Clarks met Ceasar Zuiderwijk (het festival is ook op straat voor zijn muziekschool Musicon).

Muziekstijl is die dag van alles wat.

Het is niet ècht een vraag welke ik aan zal doen want dat gaat toch de Deep Blue Pro Aqua worden. Meer een beetje reclame voor dit leuke, relaxte festival in Den Haag. :smiley: Gaat er nog iemand van hier kijken?
Sorry Sorcees! :wink:

Wat dacht je van de Corum Bubble Night Flyer?!

Thehaguedragon Schreef:

In het verlengde hiervan de vraag welke klok ik
zaterdag aan zal doen naar http://kaderock.com/

Leuke bands zoals Gruppo Sportivo, Kern Koppen,
The Clarks met Ceasar Zuiderwijk (het festival is
ook op straat voor zijn muziekschool Musicon).

Muziekstijl is die dag van alles wat.

Het is niet ècht een vraag welke ik aan zal doen
want dat gaat toch de Deep Blue Pro Aqua worden.
Meer een beetje reclame voor dit leuke, relaxte
festival in Den Haag. :smiley: Gaat er nog iemand van
hier kijken?
Sorry Sorcees! :wink:

Een jaren 80 / 90 horloge om in stijl te blijven!

Menno

En het monster heeft het overleefd, net als ik.
Het was geweldig en er waren honderden mensen die vroegen hoe laat het was (wanneer gaat puntje puntje puntje spelen).

Bewijsfoto’s:

op de camping, op de rechterpols vanwege het festivalbandje, indrinken, hollander die Grolsch drinkt is daar nog vrij uniek

behoorlijk bewogen, zonder flits, met alcohol, en weer om de linkerpols

lol…ik draag mijn IWC Da Vinci Kurt Klaus!