Ik heb een TH horloge gekocht waarbij enkele losse links zaten. Deze horen niet bij de bracelet die aan het horloge zat.
(de band die ik heb is de 0317/0311 maar daar passen ze niet op)
Nu heb ik mij wezenloos gezocht naar een site waarop ik zou kunnen zien bij welke band deze links dan wel horen.
Is hier iemand die deze wijsheid in pacht heeft en een site weet om op basis van de maat te kunnen zien bij welke band ze dan horen ?
Of mij kan vertellen bij welke band deze links dan wel horen.
Ik heb er niets aan en wil ze in de verkoop doen… maar beetje lullig als je niet weet bij welke band ze horen.
Alvast bedankt voor de reactie en/of info.
(foto’s met maten)
Zo ver was ik…de 2000 serie. had het misschien bij moeten zetten maar dan is het verhaal wel heel lang.
Ik zou graag weten bij welke (nummer) band deze links horen zodat ik bij verkoop de juiste info kan geven.
Ik denk dan een damesmodel…
Gezien de grove borsteling en de scherpe afwerking van de randjes, zou ik eerder denken dat ze nep zijn…
2000 serie geloof ik niet, zijn de middenschakels gepolijst? Ik zit eerder in de Carrera hoek te denken.
Gezien de afwerking is dit volgens mij ook geen originele band van een tag heuer
Het zijn wel originele TH links.
En volgens de verkoper van het horloge zouden ze idd op een 2000 serie hebben gezeten.
Maar ook hij kon niet meer zeggen bij welk nummer band ze zaten.
Volgens de vorige eigenaar kwamen ze van een originele TH band af… dat is alles wat ik weet en kan/durf dan ook niet te zeggen of dit dan echt origineel is. ik ga maar af op de info van de verkoper.
Ik heb mij werkelijk suf gezocht naar een site waar, behalve de linkjes zelf, ook de afmetingen/maten vermeld staan.
. Het is de moeite niet om een hele zoektocht te starten voor een paar schakeltjes van een paar tientjes (als ze nep zijn al helemaal niet)…
Ik zou het gewoon graag willen weten
je hoeft ook niet te zoeken voor me… … alleen op zoek naar iemand die misschien, toevallig wel een site met deze info weet.
Je hoeft dan niet verder te zoeken dit zijn geen schakels van een originele TagHeuer band
niemand die weet of ze wel/niet echt zijn. dat vraag ik ook niet.
maar ik ga vanmiddag wel even langs een juwelier.
misschien kan die mij verder helpen.
de vraag is nog steeds niet of ze wel of niet echt zijn, ik wil graag zelf weten op welke band ze passen.
en als er (nogmaals) iemand is die een site , of andere infobron heeft om dit te kunnen checken dan zou ik dankbaar zijn.
Toch best van belang als je hier willens en wetens replica schakels aan gaat bieden, toch ?
vandaar dat ik bij de juwelier ben geweest. zijn TH schakels.
hij heeft ze ook opgemeten en zal navragen waar ze bij horen.
ging mij in eerste instantie of er, en dat vraag ik eigenlijk nog steeds, een site bestaat waar de maten van TH schakels op te vinden zijn.
Ik heb nog een kistje vol met schakels die ik ooit van TH bandjes heb gehaald en zo uit m’n hoofd ook niet van alles meer weet welke band ze bij horen.
Stuur tag heuer eens een mail zou ik zeggen
heeft de juwelier al voor mij gedaan.
als het goed is heb ik van de week antwoord.
hij zou ook vragen of er een lijst bestaat met de maten etc van bracelets.
volgens hem zijn ze niet zo “scheutig” maar iig weet ik dan wel waar de linkjes voor zijn.