Wellicht een pijnlijke, maar welk horloge heb je verkocht en wil je nu terug in de collectie?
In mijn geval een Speedy. Kocht er eentje met niet de meest scherpe historie, zonder doos en niet matchende bracelet voor 2750 in 2018. Was er gek mee, maar vond m nooit echt comfortabel dragen.
Dus toen er geld voor de spuitbeurt van mijn klassieker nodig was heb ik m voor 4k verkocht aan Duitse opkoper. En nu wil ik er toch weer eentje…
Ik heb deze weg gedaan omdat ik het te blauw vond worden en voor mijn gevoel niet overal bij kon dragen. Achteraf had ik beter met bandjes kunnen wisselen misschien.
Heb er sommige momenten wel spijt van, want er zit nu niets bijzonders meer in de collectie
Ook erg herkenbaar. Maar dan vooral wanneer ze 's nachts nog huilen of, veel later, als ze aan het uitgaan toe zijn en niet op de afgesproken tijd weer thuis zijn.
Ik slaag er nooit in te beslissen wat ik weg wil doen dus er komt alleen maar bij. En dan kan ik niet kiezen wat te dragen want ik heb teveel. Wat een rottige hobby is dit
Tja, de enigen die ik nog wel eens mis zijn een Farer chronograaf en m’n eerste GS, een SBGV239 die nu in het blauwe staat. Als die GS niet verkocht wordt heb ik beloofd dat ik over een half jaar bij 'm in de lucht kom om 'm terug te scoren.
Vaak als je horloges terug koopt is het het toch net niet, ook niet de tweede keer. Die GS kon wel eens een uitzondering zijn.