Welke moet ik nemen. normaal of inverse display?

Ik had weer bijna op een koop knop gedrukt maar kon me net beheersen. Alvorens ik dus weer iets dreig te kopen vroeg ik me af welk model ik zou moeten nemen. De normale of de inverse display. Afleesbaarheid is geen criterium het gaat zuiver om het feit welke mooier is. :smiley: En als je hem helemaal niet mooi vind hoef je natuurlijk niet te antwoorden. :wink:

De bovenste (tu)

100% de inverse.
Heel gek maar die onderste vind ik helemaal niets aan terwijl die bovenste: wow!

De bovenste had inderdaad ook mijn voorkeur. En ik heb hem zojuist besteld. :frowning:
Kon het toch weer niet laten. :smiley:

De reverse! Leest wel wat moeilijker af…

Goede keuze!

Deze G-shock is trouwens helemaal niet duur. Is dit een oud model of zijn de specs hiervan minder dan de modellen van 200 tot 300 euro? Ik ben inmiddels toch behoorlijk geĆÆnteresseerd geraakt in een G-Shock (in navolging van mijn hippe orange OTS watch :stuck_out_tongue: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,661832,664322#msg-664322 ), en deze maakt een goede kans! Ben er alleen nog niet uit of het een digitale of ana-digi gaat worden.

Het model is niet bijzonder oud. Het heeft echter gewoon een ā€œsimpelereā€ basismodule. De kast en band is identiek aan de GA110 die ana digi is en daarom ook duurder denk ik. Limited, Solar, Radio Wave maakt het allemaal duurder. Het is wel een knoepert hoor. Ik had laatst mijn Bumblebee weer eens om en die is ook zo groot. Mijn polsen zijn niet dik maar het maakt me eigenlijk niets uit en het staat gewoon goed want het is een G-Shock. En ze zijn heerlijk licht.

Op de close ups is hij echt mooi!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=e1QOlkUkc0g[/video]

Ik vind de donkere display mooier, ik hou van stelth look.
Een helder display is wat duidelijker.

Ik heb daarom van mijn GW-M5600 een uitvoering in donker en een in helder display.
Die met helder display heb ik zelf geassembleerd van los bestelde onderdelen bij Cam tec ( Casio)

Ik kon niet kiezen. Overdag draag ik de donkere en s avonds de heldere met uiteraard EL backlight aan.

Natuurlijk is het prettig gestoord om beide te kopen…

De stealth look vind ik ook stoerder. Die normale is natuurlijk beter afleesbaar, maar… zo ā€˜normaal’ is ie ook weer niet. De achterplaat is anders dan de meeste Casio’s. Het lcd is hier wat scherper. Heb zoiets ook op een wittere achtergrond gezien en dan springen ze er veel meer uit. Kan ff geen voorbeeld vinden.

Tjonge, Deski, ik zie je topic nu pas. Ik heb de bovenste al een hele tijd te koop staan! Nieuw, vrijwel niet gedragen.

Paul G. Schreef:

Tjonge, Deski, ik zie je topic nu pas. Ik heb de
bovenste al een hele tijd te koop staan! Nieuw,
vrijwel niet gedragen.

Jeetje, wat gaat het op dit forum toch super snel zeg…

Jij reageert dezelfde dag nog en zegt dat je nu ā€˜pas’ deze topic ziet.

Dreski is er na een half uurtje en 2 post verder alweer uit dat het de inverse moet worden

:stuck_out_tongue:

Dreski zou toch een tijdje stoppen met klokjes kopen? :smiley:

Max Kool Schreef:

Dreski zou toch een tijdje stoppen met klokjes
kopen? :smiley:

Ik weet het, ik weet het…:frowning:

Damn kreeg net een berichtje dat ik mijn geld terug krijg. Hij is niet op voorraad bij mijn vaste leverancier. Nou voordeel is dat ik toch geen horloge heb gekocht zoals ik me had voorgenomen. :smiley:

geluk bij een ongeluk dus?

Max Kool Schreef:

Dreski zou toch een tijdje stoppen met klokjes
kopen? :smiley:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,671922 :smiley: