Welke nato is het mooiste voor mijn Speedmaster Professional en waar kan ik deze het beste kopen?

Volgens mij wel. Je kan even navraag doen bij een AD. Geloof wel dat hij iets van 600 euro is

1 like

oef!! Dat is wel heel erg duur… toch maar even verder kijken dan :slight_smile:

1 like

Een mosterd-kleurige ribbed-NATO. Klinkt raar, maar vraag aan @Zirx om een foto. Echt een gave combi

3 likes

Klinkt mooi! Fotootje zou idd leuk zijn!

2 likes

nato gaat wel, soort van iig. wat duurder maar nog stuk goedkoper dan origineel omega nato

4 likes

of dit

Hij komt vanavond vast nog wel op HF langst

Ook n mooi bandje dit! Waar komt deze vandaan?

1 like

Ik heb deze naast de goede kwaliteit zit er nog een mooi kantje aan met de lazer gravering die er op zit;

1 like

Dit was precies mijn angst bij veel aanbieders… vandaar ook dat kwaliteit mijn voorkeur heeft boven een goede prijs… er is veel te koop voor lage prijzen en inderdaad zal daar heel veel ali expres rommel tussen zitten…

Niet gedacht dat de kwaliteit toch naar behoren zou zijn bij zulke prijzen… maar goed om te weten

1 like

Vind je deze band de €600 waard?

Ik merk dat ik de stalen band heel mooi vind maar niet lekker vind zitten.

Ik heb hem gekocht op deze band. Vandaar dat ik nu nog los een stalen moet kopen.

Vind ik het 600 euro waard? Ja, ik vind van wel. Kwalitatief een super mooie band met gesp. Draagt heerlijk en geeft hem net een andere gevoel. :blush:

Hierbij nog extra fototje. :grin:

5 likes

late reactie. Diaboliq straps.

En anders een nick mankey eraan. of the watch steward

Ik ben uitermate tevreden over m’n two piece nato. Dn deze :point_down:

Daarnaast heb ik goeie ervaringen met MN straps van thewatchsteward. Is dan wel geen nato, maar zo’n zwarte of groene staat ook prima op een Speedy.

4 likes

Ik ben super tevreden met de bandjes van Nick Mankey en zou ik dan ook zeker aanbevelen.
Met name de sluiting is fijn en je hebt niet zo’n gekke dubbelgevouwen band.

2 likes

Zojuist deze besteld… niet echt een nato maar een two strap nato :slight_smile:

Voor 35 e bij bulang and sons (een van de aanraders van een mede forummer) lijkt me dit niet iets waar ik mij een buil aan kan vallen…

11 likes

Wel mooi idd.
Maar in dit geval in two peace is natuurlijk genoeg te vinden.

1 like

Klopt! Keuze genoeg. Dit vond ik wel de mooiste kleur die zo 123 kon vinden…