Ik wil graaag een Nato bandje kopen voor mijn Speedy… Het aanbod is echter gigantisch. Uiteraard allemaal zeer smaak gebonden maar welke kleur zouden jullie kiezen en waar kan ik het beste de strap kopen? (waarbij ik dan met name de kwaliteit belangrijk vind).
Ik zou willen zeggen de OEM nato van omega zelf. Alleen ik heb hem recentelijk zelf gekocht en vind ik hem persoonlijk niet prettig dragen omdat ik de band te dik vind. Dus die heb ik alweer te koop staan.
Maar zoals je al zegt vind je kwaliteit belangrijk. Nou dat moet ik hem wel geven de stof is echt wel van goeie kwaliteit. Juist door de dikte er van.
Als je zo’n duur horloge koopt moet je af en toe ook wel gewoon de dure OEM band er bij nemen. Omdat het idd het mooiste is. Zo ben ik wel ontzettend blij met de OEM rubberen band voor mijn seamaster. Die is echt top
Ik moest er ook nog eens een maand of 3 op wachten
Kiest u maar. Ik vind zand, olijf en blauw wel tof.
Mocht je een mooiere stof willen voor weinig geld:
Miros NATO’s zijn excellent, maar geen opsmuk, dus gewoon een nylon NATO die het lang blijft doen zonder lubberen, terwijl de watchgecko single pass gewoon erg goed zijn met een wat mooiere stof en een zijkant die gestikt is.
De OG intentie was natuurlijk een strap die onverwoestbaar is en die je horloge ook nog beschermt tegen verlies wanneer je een pushpin kwijt raakt. Ik denk niet dat het de theaterjongens van It Ain’t Half Hot, Mum waren die de NATO uitvonden.