Welke nato is het mooiste voor mijn Speedmaster Professional en waar kan ik deze het beste kopen?

Ik wil graaag een Nato bandje kopen voor mijn Speedy… Het aanbod is echter gigantisch. Uiteraard allemaal zeer smaak gebonden maar welke kleur zouden jullie kiezen en waar kan ik het beste de strap kopen? (waarbij ik dan met name de kwaliteit belangrijk vind).

Alvast bedankt voor het meedenken!

5 likes

Geen enkele nato is de beste oplossing, gewoon lekker op leer of rubber! Wanneer je geen staal wilt!

6 likes

Crown&Buckle.

1 like

Ik hoor wel meer inderdaad dat een speedy op staal moet maar een beetje afwisseling op zijn tijd is ook wel leuk toch?

1 like

Goeie tip zeg! Dank je! Erg mooie straps

Ik zou willen zeggen de OEM nato van omega zelf. Alleen ik heb hem recentelijk zelf gekocht en vind ik hem persoonlijk niet prettig dragen omdat ik de band te dik vind. Dus die heb ik alweer te koop staan.

Maar zoals je al zegt vind je kwaliteit belangrijk. Nou dat moet ik hem wel geven de stof is echt wel van goeie kwaliteit. Juist door de dikte er van.

1 like

Ik zou hier eens kijken. Goeie kwaliteit en prijs.
Een NATO zou sowieso geen fortuin moeten kosten mijns inziens.

De Ribbed NATO’s zien er keurig uit, wel wat stijf, en wil je de meest comfortabele, zou je moeten kijken naar de Cotton NATO’s :wink:

1 like

In welke kleur heb jij m? Fotootje misschien?

Die heb ik ook en vind ik zelf ook het mooiste. Alleen de prijs die Omega ervoor vraagt is natuurlijk wel bizar.

3 likes

Zwart grijs want dan vind ik het mooiste voor bij mijn seamaster. Staat denk ik ook wel goed op een speedmaster.

6 likes

Als je zo’n duur horloge koopt moet je af en toe ook wel gewoon de dure OEM band er bij nemen. Omdat het idd het mooiste is. Zo ben ik wel ontzettend blij met de OEM rubberen band voor mijn seamaster. Die is echt top :ok_hand:t2:

Ik moest er ook nog eens een maand of 3 op wachten :sweat_smile:

1 like

heel mooi! Zwart is altijd goed…

1 like

Kwalitatief goeie NATO straps koop je onder andere bij Watchgecko en MirosTime. Onverwoestbaar.

CSN is rommel. Die hebben een miljard kleurtjes, maar dat lubbert uit zodra je er naar kijkt, die goedkope shizzle. Maar ze kosten dan ook niks.

Horloge is al vrij druk, dus ik zou effen NATO’s pakken.

Kiest u maar. Ik vind zand, olijf en blauw wel tof.

Mocht je een mooiere stof willen voor weinig geld:

Miros NATO’s zijn excellent, maar geen opsmuk, dus gewoon een nylon NATO die het lang blijft doen zonder lubberen, terwijl de watchgecko single pass gewoon erg goed zijn met een wat mooiere stof en een zijkant die gestikt is.

4 likes

En hebben een klein glansje. Geeft net dat beetje extra flair aan je eigen matte voorkomen.

4 likes

Wij moeten echt weer eens een rondje poolen of zo, a propos mat voorkomen. Je krijgt een PB. :slight_smile:

1 like

:smile:

Ik denk trouwens dat dat sowieso de intentie is van nato’s op een horloge. Helaas werkt het nooit.

2 likes

De OG intentie was natuurlijk een strap die onverwoestbaar is en die je horloge ook nog beschermt tegen verlies wanneer je een pushpin kwijt raakt. :wink: Ik denk niet dat het de theaterjongens van It Ain’t Half Hot, Mum waren die de NATO uitvonden.

wuDtNe

2 likes

Ik heb goede ervaringen met Watchbandit.

1 like

Ik had een keer om 23:30 uur een slaperige, enigszins bedwelmde @ThaPapper aan de deur met om de pols een 14060m op een afgeknaagd beduimeld NATO’tje.

Toen werkte dat prima. :smile:

2 likes