Welke nato is het mooiste voor mijn Speedmaster Professional en waar kan ik deze het beste kopen?

Kijk! Hier kan ik ook echt wat mee! Dank je wel! Olijf vind ik zelf inderdaad ook erg tof! Denk dat ik die ga halen… Dank voor het meedenken!

2 likes

Ik heb zelf meerdere NATO straps, hieronder wat inspiratie. :blush:

Originele NATO van Omega. Persoonlijk vind ik deze alleen niet zo lekker dragen. Is namelijk best lomp door de leren band die onder de nato zit.

Bandje van Zuludiver

Bandje van Amazon

Bandje van Horlogebanden .com

Originele Nylon band van Omega. Deze draag ik vrijwel dagelijks, zit heerlijk!

Metalen band van Uncle. Heb deze gekocht om te kijken of ik tzt toch de originele wil (antwoord hierop is ja, haha :joy:)

Succes met kiezen ik lees graag mee voor meer inspiratie. :grin:

7 likes

Één van de vroeg-nachtelijke escapades, waarbij het onthaal ook nu weer uiterst vriendelijk was herinner ik me. :slightly_smiling_face::+1:

Ik heb hem nog steeds, het nato’tje althans. Een winning team dat ik eigenlijk nooit had moeten veranderen. :sweat_smile: Anderzijds, dan had ik niet aan de deur gestaan voor een gezellig bezoekje. :smiley:

Heerlijk comfortabel! :tada:

1 like

Phenomenato is fenomenaal voor het geld. De OEM nato van Omega is ook fantastisch, tenzij je die dikke koopt, die is minder.

1 like

Die Nylon band van Omega lijkt me ook top! Misschien dat ik die ook nog wel haal

1 like

Die originele van Omega oogt inderdaad opvallend dik! Heel goed om te weten dit…

Enig idee of die nylon strap van Omega (standaardoptie bij de nieuwe modellen) ook los verkrijgbaar is? Ik zie m niet 123 op de website van Omega…

Omega nato’s zijn heerlijk, dicht geweven en zacht maar toch stabiel. :ok_hand: Helaas is m’n Planet Ocean er alleen net iets te zwaar voor… :relieved:

Volgens mij wel. Je kan even navraag doen bij een AD. Geloof wel dat hij iets van 600 euro is

1 like

oef!! Dat is wel heel erg duur… toch maar even verder kijken dan :slight_smile:

1 like

Een mosterd-kleurige ribbed-NATO. Klinkt raar, maar vraag aan @Zirx om een foto. Echt een gave combi

3 likes

Klinkt mooi! Fotootje zou idd leuk zijn!

2 likes

nato gaat wel, soort van iig. wat duurder maar nog stuk goedkoper dan origineel omega nato

4 likes

of dit

Hij komt vanavond vast nog wel op HF langst

Ook n mooi bandje dit! Waar komt deze vandaan?

1 like

Ik heb deze naast de goede kwaliteit zit er nog een mooi kantje aan met de lazer gravering die er op zit;

1 like

Dit was precies mijn angst bij veel aanbieders… vandaar ook dat kwaliteit mijn voorkeur heeft boven een goede prijs… er is veel te koop voor lage prijzen en inderdaad zal daar heel veel ali expres rommel tussen zitten…

Niet gedacht dat de kwaliteit toch naar behoren zou zijn bij zulke prijzen… maar goed om te weten

1 like

Vind je deze band de €600 waard?

Ik merk dat ik de stalen band heel mooi vind maar niet lekker vind zitten.