Welke nato is het mooiste voor mijn Speedmaster Professional en waar kan ik deze het beste kopen?

Artem sailcloth vind ik mooi

Dit is ook echt een mooie band! Deze had ik ook wel willen halen…

Van Miro’s Time moet je niet de Oldschool Nato kopen want die ziet er na een tijdje zo uit :

Die zijn wel lekker dun (1 mm) en zijn goed te plooien onder de hardware.
Mijn favorieten zijn die van Crown & Buckle, maar daar moet je dan weer invoer op betalen. Hun hardware vind ik mooi.
Geen idee of er iets gelijkaardigs verkocht wordt binnen Europa.

1 like

Als je dit soort bedragen voor een band overhebt kan je net zo goed er een op maat laten maken door bijvoorbeeld Diaboliq straps of Clover straps. Dan kan je alles zelf bepalen (lengte, taper, kleur, bedrukking, etc).

Eens… in het verleden heb ik via dstraps ook een strap laten maken- was echt prima!

Vooralsnog blij met mijn bandje van Bulang and sons :slight_smile: denk dat t heel mooi zal staan en tot nu toe hoor ik geen negatieve berichtgeving over de kwaliteit van de door hen verkochte producten

1 like

Beslist, maar geen nato, er is zoveel meer moois onder de zon.

Dat zou ik nooit durven zeggen :innocent:

Je hebt me enigszins overtuigd met de foto’s.

1 like

Ik kan dat ook wel beamen nu ik een nato heb van Watchgecko en voorheen een aantal straps heb gehad van CNS.

De reden dat ik nooit echt fan werd van nato’s was om de redenen dat de gaatjes snel rafelen en ze niet echt stevig aanvoelen. Dit waren dan de straps van CNS. Ze hebben door de jaren heen wel verbeterde hardware geplaatst op hun strap en de leuke kleurrijke ribbed nato’s voelen steviger aan, maar tegelijkertijd weer stug. Toch hebben ze leuk dienst gedaan voor Insta foto’s :grin:

De zoektocht naar nato’s had ik al opgegeven en had besloten niet meer er van te kopen. Totdat ik hier op het forum die Watchgecko strap kocht voor mijn Oris. Deze strap gaat er dan ook niet meer uit, ondanks dat ik mijn Oris niet meer heb haha.

CNS is prima spul voor leuke foto’s en voor een zomer seizoen. De prijs is dan ook prima aangezien ze altijd wel aanbiedingen hebben. Echter, ga je voor de lange termijn dan heeft het zeker wel zin om wat meer geld uit te geven aan een goede strap van goede kwaliteit.

Plaatje voor de sfeer:

En om het on topic te houden voor de TS: op de Speedy misstaat die ook zeker niet!

:smile:

3 likes

Dat kan ik volgen, het zijn gewoon compleet andere soorten NATO’s.

Maar wat ik hoofdzakelijk bedoelde, was dat er een berg merken zijn die gewoon Ali spul verkopen met een mooi logo op de hardware.
Kan allemaal via AliExpress en Alibaba.

CNS is dan nog zo eerlijk om redelijke prijzen te vragen.

Een NATO met versterkte gaatjes en gestikte randen zijn altijd beter qua kwaliteit. Dat heeft niets met het merk an sich te maken.
Dus wel even appels met appels vergelijken zou ik zeggen. :wink:

2 likes

… en dan helaas ook nog eens een flinke marketingstrategie er achter zetten en de hoofdprijs vragen :frowning_face:

2 likes

Ja juist en dan nog allemaal van die horloge gekkies op Insta alles laten promoten :rofl::rofl:

Oh wacht…

2 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

Da’s een heel goed punt, ik pak altijd “Das dezentere NATO” van de premium kant. Iets dikker, maar wel zo milieuvriendelijk op termijn.

:point_up:t2:

1 like