Welke nato zou de voorkeur hebben?

Dit is mijn eerste poll. Dus misschien gaat het mis. Welke OEM nato staat het best bij een blauwe omega SMPC.

• Nummer 1 (blauw wit)
  • Nummer 2 (grijs blauw bond)
  • Nummer 3 (grijs blauw egaal)
  • Nummer 4 (blauw wit dun gestreept)

0 stemmers

1 like

Ik heb zelf nummer 4 bij mijn speedmaster. Ik vind het echt een super band! Het wit is wel wat gevoelig voor vlekken. Vandaar dat ik voor grijs zou gaan.

1 like

Ik vind 1-2-3 allebei wel passen

1 like

Vind ik zelf ook wel een heel mooie. Moeilijke keuze dus vandaar maar de “hulplijn” ingezet :grin:

Ik blijf de rubberen band het mooist vinden op dit model.

2 likes

Die heb ik ook van Zealande maar bevalt me eigenlijk niet zo. De keepers zijn te slap en het gevoel van rubber en warmte vind ik persoonlijk niet zo fijn.

Ah oké. De keepers op de OEM rubberband zijn van metaal met een rubber coating, maar dat rubbergevoel kun je inderdaad weinig aan doen.

1 like

Nummer 3 :sunglasses:

1 like

Een 2 piece nato, zit je niet met dat lelleke vrot overtollig nylon :new_moon_with_face:

1 like

Geen enkele!
Vind het helemaal niks zo’n Spanband op je horloge.

3 likes

Of een verstelbare single pass NATO, geen flap maar wel beveiligd tegen een gebroken bandpen en nylon op je huid in de zomer.

3 likes

Datzelfde kan ik zeggen over leer en milanese bandjes. Die horen sowieso niet op een duiker. Ik hou de seamaster normaal ook op staal maar voor de vakantie waar we dus ook met her duikhorloge in het water gaan (ja dat kan echt) vind ik een nato het meest praktische bandje. Vandaar. :wink:

1 like

Die met de witte streep in het midden. Loopt dan optisch leuk voor vanaf de indices op 6 uur

1 like

Iets off topic, excuses, maar dit lijkt mij de plek om dit nu eens te vragen.

Waarom knipt niemand die extra lap stof eraf, ipv dat opvouwen en/of ergens tussen proppen waar dat helemaal niet voor bedoeld is.

Ooit was de nato toch juist bedoelt om hem als soort van tool type band op maat af te knippen?

Hoe zit dat?

1 like

Die optie mist idd in de poll… blij dat ik niet de enige ben die gruwelt van nato’s :blush:

3 likes

Je bedoelt een mess band haaien band?
Wel veilig in de zee natuurlijk.
Dat vind ik wel kunnen.

Ik ben regelmatig in, op onder zee en zo maar een mesh band gaat haaien echt niet afschrikken hoor :rofl: totaal zinloos. Of was je in de veronderstelling dat die veilig waren ivm bijten van haaien :joy:

1 like

Denk dat een haai er echt niet doorheen bijt. :star_struck:

1 like

Ik doe het zelf nooit omdat je dan meteen dat anti rafel randje kwijt bent.

Dit lijkt me ook schitterend in de zomer. Wel iets meer vatbaar voor vuil maar verder ziet er machtig mooi uit.