Welke natuurlijke vijand(en) heeft jouw horloge?

Het was vanochtend weer eens raak: tijdens het handen wassen stootte ik voor de zoveelste keer mijn horloge tegen de rand van onze stalen wasbak. Ondanks dat ik altijd voorzichtig ben en ook mijn daily beater goed bescherm, heeft de wasbak zich echt ontpopt tot natuurlijke vijand nummer 1.

Ik troost me maar met de gedachte dat mijn horloges niet de enige zijn met notoire natuurlijke vijanden. Welke vijanden liggen bij jullie altijd op de loer?

10 likes

Mijn vrouw, die draagt ook graag mijn horloges :rofl:

26 likes

Granieten wasbak is erger. Veel erger.

Maar gereedschapskisten, werkbanken met stalen frame, gewichten en spackelputz-muren vieren hoogtij.

8 likes

Zo pijnlijk.

3 likes

Qua netjes houden?
Dat ben ik toch echt zelf.

2 likes

Steentjes die op het glas terecht komen bij het motorrijden. Of een onverwachte regenbui terwijl ik een vintage horloge om heb, ook altijd een angst.

2 likes

Vooral als je pas net een uurtje of 3 je nieuwe oude Rolex om hebt :+1:t2:

7 likes

Ik zelf… voordat ze aan me gewend zijn liggen ze alweer bij een ander…

6 likes

gewoon af doen bij werkzaamheden die het horloge kunnen beschadigen. is even wennen, daarna schaf je een mondaine quartz vestzakhorloge aan die je in een broekzak bewaart. probeem over.

1 like

Auw :see_no_evil:

Drank.
DependableSharpBarebirdbat-max-1mb

8 likes

Muren en deurposten… Sinds een operatie aan mijn oor, eind vorig jaar, is mijn evenwicht niet helemaal wat het geweest is en loop ik vaker tegen dit soort objecten op.

Mijn vrouw, ging even een Rolex uit de kluis ruilen voor een andere. Kijk op de schakels, jawel een kras! Daarnaast mijn hond, de wildebras en de grootste vijand ben ik natuurlijk altijd zelf :wink:

1 like

Haar manier van een Rolex veilig opbergen is het ding in haar tas gooien… tussen sleutels-en-whatever-erin-zit :rofl::rofl:

6 likes

Deurklinken en GTG’s

2 likes

Het is nog even wachten op de submariner-dragers waar de grootste natuurlijke vijand water is :laughing:.

8 likes

Mijn lompigheid is toch wel de grootste vijand…

Ik zie dat je je forumnaam eer aan doet :wink:

Misschien had ThePristineWatch je een beter resulaat opgeleverd als forumnaam :grimacing:

Ga je toch lekker met haar make-up het huis schilderen, zal haar leren :wink:

Daar heb ik mijn Squale voor, die kan wel wat water hebben :smiley:

1 like

De keren dat ik horloges beschadigd heb in mijn hele leven zijn op 1 vinger te tellen.
Gewoon heel voorzichtig zijn.