Een aantal onder jullie zal reeds mijn flippergedrag opgevallen zijn. De laatste maanden koop ik regelmatig Seiko’s die ik niet draag, en kort na ontvangst opnieuw verkoop. En ja, voor een Seiko heb ik steeds een koper gevonden.
Nu dacht ik, laten we het eens omkeren. Laat mij weten welke Seiko je wenst aan te kopen. Ik koop deze, hou deze kortstondig, en dan komt hij naar jou toe, en dit natuurlijk tegen een vooraf afgesproken prijs.
Ooit wil ik eens de Seiko Spirit SCVS001 hebben, maar die is helaas vrijwel nergens meer voor een fatsoenlijke prijs te koop Voor de rest heb ik nu geen wensen op Seiko-gebied, maar leuk en apart initiatief Bewust verlies maken, interessante hobby
Een aantal onder jullie zal reeds mijn
flippergedrag opgevallen zijn. De laatste maanden
koop ik regelmatig Seiko’s die ik niet draag, en
kort na ontvangst opnieuw verkoop. En ja, voor
een Seiko heb ik steeds een koper gevonden.
Nu dacht ik, laten we het eens omkeren. Laat mij
weten welke Seiko je wenst aan te kopen. Ik koop
deze, hou deze kortstondig, en dan komt hij naar
jou toe, en dit natuurlijk tegen een vooraf
afgesproken prijs.
Ja, het is de wereld op zijn kop.
Gelukkig dat gek zijn geen pijn doet
Alleen een beetje in de portmonnee
Is wel een apart idee. Wel, ik wil nog wel een Grand Seiko en een Springdrive. Maak je borst maar nat :+
Maar die staan vanwege de prijs wat lager op 't wenslijstje.
Een Sumo of Stargate staat wat hoger. Maar ben daar nog niet uit.
Erg origineel idee. Je mag dan wel een prijsplafond afspreken
Ik heb een aantal Japanse markt Seiko’s en wil absoluut nog eens een Grand Seiko, zoals de vrij recente SBGR057 of de SBGR059. Vind van de eerste de indexen met de wijzers erg geslaagd.
Ik merk op dat Seiko populair blijft. Het valt ook op dat hierboven meestal de duurdere Seiko’s begeerd zijn. Daar had ik geen rekening mee gehouden.
Ik merk op dat Seiko populair blijft. Het valt
ook op dat hierboven meestal de duurdere Seiko’s
begeerd zijn. Daar had ik geen rekening mee
gehouden.
Ik vind die GS serie beetje oudbollig, de Ananta’s zijn tof maar veel te groot voor mij…ik zou ooit, als ik budget over heb;) wel een leuke seiko met productiedatum mijn geboorte maand en jaar willen hebben, ik ben niet zo wegwijs in die serienummers e.d. het model maakt niet zoveel uit (niet zo groot) maar een duiker heeft de voorkeur.