Ik heb geopteerd voor een grotere maat en ik ben wel een fan van de turtle-esque cases, maar hoe langer ik er naar kijk krijg ik het gevoel dat de wijzers verkeerd zijn. Ik denk dat de wijzers meer moeten contrasteren. Een witte lume op zilver op een dial met veel wil en zilver verzuipt een beetje.
Ik kijk naar bv: http://www.dagazwatch.com/apps/webstore/products/category/832274
Maar ik twijfel over wat een goede keus kan zijn, ik merk dat met horloges mijn designer achtergrond me in de steek laat…
Overigens, de day/datewheel is wit, wat ook niet helpt met leesbaarheid, vooral icm met de witte outline om het venster. Waar zou ik een zwarte kunnen vinden ?
Bedoel je zo’n horloge met zo’n gekke oranje minutenwijzer….
Heel mooi horloge, heb hem om gehad, mooi dun ook en draag daardoor zeer mooi en comfortabel. Alleen even geen plek in de doos vrees ik.
Een tweede doos valt ook te veel op. Mijn vrouw () vindt het allemaal prima zolang het maar een beetje binnen de perken blijft. Gelukkig hebben we nooit afgesproken wat ‘de perken’ dan precies zijn, maar ik denk dat een tweede doos er ruim buiten is