Welke? Of

Het begint weer te jeuken, alleen ik kan niet kiezen tussen deze twee.
Zwart is altijd mooi en save, maar die gele knalt er ook wel uit.

Ze zijn ook lekker groot 55 mm.

De gele!:~ Wat een beest zeg! Je hoeft geen zwarte die save is, dit model is sowieso niet echt save vind ik. Ik neem aan dat je dit model sowieso niet als dresswatch gaat gebruiken:D, dus dan maar gelijk helemaal knallen met die gele!

het model is al niet save door die kurketrekker aan de zijkant, als je dan gaat, ga dan voor geel!
Ik ga dus mee met Tommaat :slight_smile:

Geel

Gezien het formaat: geel!

de kans is groot dat je al meerdere klokken met een zwarte plaat hebt, en zoals gezegd, dit hele model is unsave;) dus GEEL

en ik ga ff dwarsliggen;) ik zou voor de zwarte gaan, ben bang dat geel op den duur gaat vervelen, maar goed jij moet hem gaan dragen.

grt arie.

Als het bij je outfit past, dan vind ik de geel van deze Invicta wel mooie. Anders zou ik voor de zwart/witte versie gaan.

Vind alleen de minuten en urenwijzers te kort. Sommige van m’n vrienden zouden de datum ook te dicht bij het centrum zitten, maar daar heb ik wat minder problemen mee. Helemaal nu Invicta er een stoer kadertje omheen heeft gezet.

Ik zou het al volgt formuleren :

Ofwel kies je voor een een ingetogen opvallend horloge ofwel voor een heuse eye-catcher.

Hoewel ik nooit een horloge kies om op te vallen, zou ik hier toch voor de gele gaanX(.

55mm…

Het is waar…

Als ik zou “moeten” kiezen dan geel.:wink:

Gezien het feit dat de klok al behoorlijk ‘aanwezig’ is vanwege zijn formaat zou ik zeggen: zwart.

coole klok zeg,
Ik zou voor de gele gaan.(hoewel)
Welk type is dit,ik vindt hem ook leuk.
Na de iets kleinere red jasper heb ik hier ook wel zin in.

groetjes

Lenno

Ben het met Arie eens dat geel snel gaat vervelen.
Zwart dus.

Maar was je niet gevallen voor de Sea Hunter?

Jazeker, maar die is even te duur deze kan mooi even tussendoor;)

Ligt een beetje aan je huidige collectie, als je veel anderen hebt zou ik voor geel gaan!

Ik heb net de seahunter gegoogled en 59mm diameter!!!
Dat is een serieus stuk ijzer.
Wel een mooie achterkant en jammer dat het quartz is want anders zou hij mooi ronddraaien, maar evengoed een serieuze jongen.
Grotere zijn er volgens mij niet, behalve de Panerai.

trouwens ook een leuk nieuw topic.
Wie heeft de grootste.

ben benieuwd

groetjes Lenno

Alleen de kast of met de kroon erbij?

Ja dat is wel een leuk topic! Diameter en diameter+kroon erin?