Welke (pilot) Chronograph?

Van dit rijtje zou ik zonder twijfel kiezen voor de idd vandaag nog in het echt gezien en erg mooi.

2 likes

idd ! Die zou ik ook kiezen.

:slight_smile:

1 like

dat is idd wel de mooiste ja :smiley:

edit, persoonlijk zou ik voor de IWC gaa puur door die blauwe plaat.

1 like

Zonder twijfel de IWC vanwege de looks!:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Ben zelf aan het sparen voor deze IWC met de stalen band erbij voor in de zomer.

2 likes

Drie mooie pilots! :+1: Ik zou voor de Bremont gaan in dit geval…is meer de niet-gangbare keuze en daarom meer bijzonder imo.

2 likes

Ik vind het alle drie fraaie horloges met onderling leuke verschillen voor wat betreft de indeling van de wijzerplaat en subdials.

Mijn voorkeur zou in dit geval uitgaan naar de IWC. Dit merk spreekt mij persoonlijk meer aan en heeft volgens mij net wat meer geschiedenis voor wat betreft dit soort horloges.

Ik zou zelf niet zo snel voor blauw kiezen want dat gaat mij snel vervelen, weet ik uit ervaring…

Deze twee modellen spreken mij nog meer aan;

En een oude liefde die ik helaas nog nooit in bezit heb gehad;

Succes met kiezen…:wink:

3 likes

Ik vind de B&R het mooiste, is meer klassiek en komt het dichts in de buurt
van de oude Type XX’s look.

1 like

Tja…

3 likes

Prachig horloge die Breguet… maar hoe je het in je hoofd haalt om die datum zo in die subdial te frutten ???

1 like

4 likes

Hmm…, daar heb jij wel een puntje. Het was in dit geval wellicht mooier geweest als de datumschijf in de kleur van de wijzerplaat was uitgevoerd.

Aha…:wink:

1 like

Oei, ja dit is hem wel. Ongelijke subdials zoals die Longines… even wennen maar wel ‘anders’. Mooi !!

1 like

Net deze mooie Oris ook nog gepast om het mijzelf nog wat moeilijker te maken :joy:
Erg mooi en qua prijs is rond 2500€ haalbaar. De wat moderne en sportieve look spreken me toch ook wel erg aan…

De Iwc.
Tuurlijk de Bell en Ross is ook goed, maar heeft zon gepolijste kast. Dat vind ik minder.

Oh en bij voorkeur de Iwc in zwarte plaat. Super icm de ar coating van Iwc.

1 like

Zelf heb ik een zwak voor Fortis, van de drie vind ik IWC de mooiste.

e

1 like

Bremont!!!

Dat op de foto is een type 21, geen 20.
Hier een foto van een andere 21 (op mijn pols :wink:)

On Topic:
Van de 3 vindt ik de IWC het mooiste om te zien, maar vindt hem belachelijk hoog op de pols. (Net als de Brequet type 21, zoals ik op de foto probeer te laten zien, maar die draagt veel mooier en comfortabeler). In deze prijsklasse 2,5 tot 5k zou ik een Speedy Pro nemen

3 likes

Ik zou ook eens naar de Longines Big Eye kijken. Past mooi binnen je budget ook (2,5k kostie volgens mij).

Groeten en succes met kiezen,

Stefan

2 likes

De iwc, maar met zwarte wijzerplaat vind ik het mooist.

1 like