Ze zijn allemaal 43mm (perfecte maat voor mij) en hebben volgens mij allemaal als basis de valjoux 7750 als uurwerk, hier en daar aangepast.
Qua prijs is de B&R wellicht iets goedkoper, ca €3.5K, de IWC en Bremont rond de 4K.
Welke zouden jullie kiezen? en Waarom? Ook andere tips zijn welkom. Bedankt vast!
met IWC heb ik slechte ervaringen gehad, dat hoeft voor mij niet meer. Die Bremont vind ik een beetje drukke plaat hebben op de een op andere manier. De B&R is voor mij de outsider, maar veruit de mooiste.
B&R dus
Ik vind de Bremont een hele mooie gebalanceerde wijzerplaat indeling hebben, en met de gebruikte kleuren denk ik dat die de beste nacht afleesbaarheid heeft. Dus die. Ondanks dat ik een Bell en Ross fan ben.
Ik denk dat ze hoe dan ook allemaal behoorlijk afschrijven, dus ik zou gewoon die nemen die je het mooiste vindt. Zeker eens allemaal proberen te passen, want kastdikte en afwerking kan behoorlijk wat verschil maken om de pols
Van deze 3 kies ik sowieso de IWC, maar ik ben bevooroordeeld
Ik vind de B&R dan het mooist. Wat ‘rustiger’ en meer karakter. Allemaal vage termen, maar die zou ik kiezen.
Ben overigens ook geen fan van het nep-vintage—lume-gebeuren.
Tussen deze 3 zou ik zeker voor de IWC kiezen … al blijft een Navitimer voor mij de graal als we spreken van een Pilot Chronograaf … ook in 43mm te krijgen btw