Weet iemand welke maat (breed, en dik) ik nodig heb voor een Omega Aqua Terra 38mm. Het is aan te raden als ik mijn band ga vervangen nieuw push-pins te gebruiken toch? Ik wil via horlogebanden.com deze bestellen maar gaan maar tot 32mm. De band van mijn horloge is 19mm. Thanks
Gewoon Omega springbars bestellen: 068ST2207 wordt voor leer en nato 19mm geadviseerd, 2206 voor 19mm staal.
Thanks voor je antwoord. Zijn die van Omega ook daadwerkelijk beter? Ik heb zet geen Omega NATO, ik lees op veel reviews dat deze waardeloos zijn. Ik vroeg me af of de pushpin misschien ook wel een “brandingprijs” hebben. (Vind het niet erg om meer te betalen als iets ook daadwerkelijk beter is, anders zou ik geen Omega hebben
)
Voor 3.5 tot 4 euro per stuk weet ik het wel.
Ik zag 29 euro voor de 2
Voor springbars? Dan ben je niet bij een Omega verkooppunt/service center geweest. @Horloge24 kan je wel helpen.
Is dit een 18 karaats uitvoering

Push pennen van Omega kosten € 3,- p/s
Zit echter niet te wachten op een bestelling van minder dan € 10,- omdat de handelingskosten dan meer zijn dan er verdiend wordt
Yes bestel ik drie sets en een tooltje 
Check: https://www.fruugo.nl/omega-spring-bar-james-bond-model-1993-1503-825-068st2207/p-42893834-87501886
Dat heb je met derden, swisswatchspares en cousins hopen dat je niet naar de AD/OB/service center gaat, bandjes enz. worden eigenlijk niet met korting verkocht en zij gooien er een marge bovenop als zij het inkopen dus zijn altijd duurder.
Een soort Gamma dus 
Ik zou eerder die hondenl*l Sywert van L. zeggen.