welke relaties zijn beide horlogeliefhebber en actief op het HF

Ik doe m’n best, maar dat vind ze nu nog een stap te ver.

2 likes

Dat zei Assie ook altijd, totdat het ene horloge na het andere horloge binnenkwam en om haar pols ging. Dus hup naar Ali en verras je vrouw :wink:

2 likes

Ze heeft al een eigen horlogedoos, en die zit al vol ondertussen :joy::joy:. Binnenkort maar een grotere bestellen.

2 likes

We zien er anders mits van !

2 likes

Dat natuurlijk om mee te beginnen, en verras haar met een Pagani van een paar tientjes. Hebben echt leuke dames modellen voor weinig :smiley: en dan tegen haar zeggen, nu moet je echt op het HF met al je horloges :wink:

Dan wordt het pas een dure hobby. :pensive:

Daar hoef ik bij mijn vrouw echt niet mee aan te komen :grin: Ze heeft overigens aan één mooi horloge genoeg. Mijn HFLE 2020 is toch wel haar favoriet wat betreft mijn horloges.

2 likes

Tja Folkert, heb Assie gewoon besmet. Daarnaast pikt ze regelmatig ook mooie horloges van mij :+1:. Wilde haar een Rollie geven, vindt madam dus helemaal niets :wink:

9 likes

Dat wilde ik nou net voorstellen: Astrid een Rolex en Ferry een Pagani :joy:

2 likes

Ik hoor hier ook regelmatig, Eddie, mag ik jouw horloge om?
Als ik dan vraag, welke? Is het antwoord steevast.
Ja, je Rolex natuurlijk, welke anders.
Maar meer hoeft het van haar niet te worden .
Af en toe iets van mij om is genoeg voor haar.

En dat ze hier ook rond zou hangen moet ik helemaal niet aan denken.
Dan zou ze alle kwats ook nog lezen die ik hier post.

14 likes

Laat ik die nu toevallig besteld hebben, komt volgende week binnen.
Van mij mag ze een van de Rolexen om, maar vallen wel een beetje groot om haar pols. Maar heb echt een zo goed als nieuwe TH Carrara 36mm, zou toch mooi staan om haar pols of niet soms. Voor mij is het een kindermaatje :smiley:

18 likes

Absoluut! Kunnen geen 100 Ali’s tegenop.

2 likes

Je kunt iig niet zeggen dat ze geen smaak heeft :+1:
Tis natuurlijk wel een risico dat ze al onze onzin lezen, levert hier soms ook een discussie op. Aan de andere kant genieten we beiden van al het moois wat voorbij komt. :grin:

1 like

Hehe, het kwartje is gevallen bij haar. Ze wil hem wel hebben, mag ze zelf de schakels er tussenuit halen :smiley:, zo ben ik dan ook dan weer :grin:. Zo kom ik ook van mijn horloges af :smile:

2 likes

Smaak heeft ze, maar dat wisten we natuurlijk al :wink:
Ze leest alleen niet mee op t forum

18 likes

@PLP en Ide toch?

2 likes

De horloges lopen niet gelijk… Jullie wel :couplekiss_man_woman: :wink:?

9 likes

Krijgt ze wel de kans? :wink:

2 likes

@fredpanarai1
Mijn vrouw zit niet op het forum, maar kan goed van mooie horloges genieten.

Hier beide hetzelfde type horloge aan, alleen een iets andere kleur. ( ANWB stel? :crazy_face: )


19 likes