Je kunt het slechter treffen, beter ook natuurlijk maar dat zal ik maar niet zeggen. Ik wil Ide ook niet kwetsen.
Sinds kort weer single, dus dit topic maakt me droevig…
Maar als er iemand nog een hele leuke vriendin of zus heeft van rond de veertig die op zoek is let me know. Je kunt zeggen dat ik vaak horloges cadeau doe!
Dit blijf ik echt een mooi ding vinden!!
Die Seiko Presage vind ik toch wel het mooiste en meest vrouwelijke horloge in dit topic tot nu toe. De maat, de kleur. Ok ik ben conservatief zal ik eerlijk toegeven…
De nieuwe 31 mm modellen zijn nog mooier, vandaag voor gaan kijken, uiteraard wel online bestellen met een mooie korting
Dikke mik in Valkenburg
Mijn vriendin en ik zijn beide horlogefanaat, ze is niet actief op HF maar misschien wel leuk om een foto van een deel van de collectie te laten zien. Ze heeft nog een Aquanaut maar die staat er niet bij
Heb je ook foto’s van haar horloges?
En een duo foto?
Jawel
Zeker wel leuk, maar nog leuker als je een foto van jullie beiden hebt. Moet te regelen zijn toch , verder een leuke diverse collectie
Ja grappig toch ?
Een beetje vrouw/partner, pakt dan de koffers (hoop ik)
Patries is ook al lang forumlid, er is een keer wat fout gegaan daarna is ze (iom de directie ) opnieuw begonnen.
Leuk om samen dezelfde hobby te hebben, nu voelen Assie62 en ik ons niet alleen als duo op het HF.