Toppie, beide gefeliciteerd met jullie horloges. Toch leuk samen genieten van de horloge hobby . Wens jullie alletwee veel draagplezier
Goedeavond HF vrienden,
Beetje saai, nu voor de 2e dag hetzelfde horloge om. Morgen weer wat anders.
Ik heb mijn horloge al bijna 3 maanden om… ( super saai
)
@Bwatched en ik zijn een koppeltje.
Mag zelfs zijn pp dragen. Dat zie je niet altijd in een relatie.
Of zijn geelgouden rakker. En hij mag dan weer mijn witgouden dragen. Wisselt lekker af zo.
..
.
Wel fijn als je samen dezelfde smaak hebt. Niet dat er ineens allemaal grand seikos gekocht hoeven te worden.
O wat schattig dat jullie een koppeltje zijn en lief en leed en niet te vergeten elkaars horloges dragen
Voor jullie is een GS toch meer een poor mans watch
Dat zijn jouw woorden Freddy.
Ze zijn gewoon mooi maar niet allemaal onze smaak. En we ruziën er gelukkig ook niet om. Er zijn stelletjes waar de partner nog niet mag kijken naar de GS van de ander. Bang dat er krassen of vetvlekken op komen. Walgelijk.
Ben ik helemaal met je eens, je kunt echt niet alle modellen mooi vinden. Het is en blijft een kwestie van smaak ongeacht hoe duur een horloge is. In mijn geval vind ik die PP een beetje saai uiterlijk hebben (natuurlijk is het uurwerk prachtig), maar vind ik die PP die jij sinds kort hebt prachtig.
En datzelfde geldt ook voor de GS’en, dus dat poor man was een grapje. Maar als ik bijvoorbeeld die 2 van mij plaats krijgt de Rikka de meeste complimenten. Maar is qua uiterlijk appels met peren vergelijken, een snowflake of een Rikka
Wat zeg je nou?
Pp saai?
Ligt eraan welke natuurlijk maar ik geef wel mijn eerlijke mening, moet kunnen toch . Je moest eens weten wat Chris soms over mijn Rolexen zegt, toch respecteer ik zijn mening. Oef wat ben ik toch aardig he
Dit is wel heel gaaf
Top alletwee een Seamaster , kunnen jullie als ANWB stel de straat op
Dat is goud waard, weet ik alles van . Vond ze zeker wel stoer, samen op de foto op het HF
Citizen avond in huize Gup.
Mevrouw Gup is hier niet actief maar heeft inmiddels een aardige collectie nieuw en vintage opgebouwd
Dus is mevrouw Gup ook een echte horlogeliefhebster. En met die eco diver heeft ze een mooi horloge. Kunnen jullie toch gezellig saampjes kletsen over horloges . Misschien toch over te halen om ook een account hier te maken. Kan ze iig regelmatig 1 van haar horloges posten in wat dragen wij vandaag
Zijn er toevallig ook nog kleine guppies in huize Gup met een horloge
Leuk setje zo, heel verstandig om die in de sportschool af te doen
Maar op straat lekker als ANWB stel met de Omega-Swatch om