welke relaties zijn beide horlogeliefhebber en actief op het HF

Mijn complimenten voor het mooie stelšŸ˜

2 likes

Samen met de jongste bewoner een Ruhla dag,

17 likes

Jawel, wij zijn nog steeds een stelletje dus even een foto van representors van @Brunmontagne.

14 likes

20 likes

Hoezo verkeerde topic. Jij zou je toch ook hierin moeten vinden? Of hou je niet een beetje van me, myself and I?

1 like

Tuurlijk wel Bill :two_hearts:, alleen nu nog even een duo foto van jou en je vrouw :wink:

1 like

Mā€™n alter-ego en ikzelf doen het samen op het forum. Ik ben de Grand Seiko man, die gewoon niets anders wil en zā€™n GS wil houden. Mā€™n alter-ego zit steeds te zeuren dat ze ook wel weer eens iets anders wilā€¦en zij wint uiteindelijk altijd. :smiling_imp:

3 likes

Mevrouw vdT zit op televisie steeds horloges te scannen, geregeld herkent ze de Santos van zoonlief.
Dat was het wel zoā€™n beetje.
Gisteren waren we bij Sinn maar dat was, voor haar, ā€¦ā€¦ geen succes, ik zeg het netjes.
Ze gaat ook wel eens mee naar een AD, maar die bezoekjes duren veel korter.
Lang verhaal kort: Apple Watch. :slightly_frowning_face:

3 likes

Hoeft niet natuurlijk, gewoon een pak aantrekken met links een andere kleur dan rechts. Jij draagt links je GS en je alter-ega rechts iets anders. Is het toch een win-win situatie en kunnen jullie zonder ruzie samen naar bed :rofl: :rofl:

1 like

Kort maar krachtig John, schaam je :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ze is er trots op :grin:

11 likes

Alsjeblieft Ferry.

10 likes

Je vrouw doet leuk mee Richard, nog even en ze streeft je voorbij :wink:

2 likes

Inderdaad Ferry, deze schoonheid die ze omheeft heeft was een cadeautje van Lex.

2 likes

Laat ik eerst maar eens beginnen met een relatieā€¦

3 likes

@Lexaf is gewoon een top kerel, spreek uit ervaring :+1:.
O ja Lex, als je dit leest. Assie en ik zijn er komende Rikketik ook :smile:

1 like

Nou ook daar kan dokter Ferry je mee helpen, geef ik je op voor LLDL :wink:

Hahaha daar kan ik niet zonder mooi klokkie aankomen natuurlijk. Heb net een oris big crown besteld

1 like

Daā€™s mooi, ik ben er ook met mā€™n echtgenote.

3 likes

@Jeppe73

10 likes