welke relaties zijn beide horlogeliefhebber en actief op het HF

Mijn complimenten voor het mooie stel😍

2 likes

Samen met de jongste bewoner een Ruhla dag,

16 likes

Jawel, wij zijn nog steeds een stelletje dus even een foto van representors van @Brunmontagne.

14 likes

16 likes

Hoezo verkeerde topic. Jij zou je toch ook hierin moeten vinden? Of hou je niet een beetje van me, myself and I?

1 like

Tuurlijk wel Bill :two_hearts:, alleen nu nog even een duo foto van jou en je vrouw :wink:

1 like

M’n alter-ego en ikzelf doen het samen op het forum. Ik ben de Grand Seiko man, die gewoon niets anders wil en z’n GS wil houden. M’n alter-ego zit steeds te zeuren dat ze ook wel weer eens iets anders wil…en zij wint uiteindelijk altijd. :smiling_imp:

3 likes

Mevrouw vdT zit op televisie steeds horloges te scannen, geregeld herkent ze de Santos van zoonlief.
Dat was het wel zo’n beetje.
Gisteren waren we bij Sinn maar dat was, voor haar, …… geen succes, ik zeg het netjes.
Ze gaat ook wel eens mee naar een AD, maar die bezoekjes duren veel korter.
Lang verhaal kort: Apple Watch. :slightly_frowning_face:

3 likes

Hoeft niet natuurlijk, gewoon een pak aantrekken met links een andere kleur dan rechts. Jij draagt links je GS en je alter-ega rechts iets anders. Is het toch een win-win situatie en kunnen jullie zonder ruzie samen naar bed :rofl: :rofl:

1 like

Kort maar krachtig John, schaam je :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dit is het mooiste horloge wat ik hier gezien heb, zo mooi. Mag je trots op zijn.

2 likes

Ze is er trots op :grin:

9 likes

Alsjeblieft Ferry.

6 likes

Je vrouw doet leuk mee Richard, nog even en ze streeft je voorbij :wink:

2 likes

Inderdaad Ferry, deze schoonheid die ze omheeft heeft was een cadeautje van Lex.

2 likes

Laat ik eerst maar eens beginnen met een relatie…

3 likes

@Lexaf is gewoon een top kerel, spreek uit ervaring :+1:.
O ja Lex, als je dit leest. Assie en ik zijn er komende Rikketik ook :smile:

1 like

Nou ook daar kan dokter Ferry je mee helpen, geef ik je op voor LLDL :wink:

Hahaha daar kan ik niet zonder mooi klokkie aankomen natuurlijk. Heb net een oris big crown besteld

1 like

Da’s mooi, ik ben er ook met m’n echtgenote.

2 likes