Ze heeft haar zin, een meshband op de Ebel, doe ik vandaag met haar mee,
Je hebt helemaal gelijk dat deze ook hier hoort beste @fredpanarai1!
Wat ik extra leuk vond: Deze flikflak kochten we (samen met vrouwlief) toen we voor mij een moonswatch gingen halen. Dat was een vrij korte verhandeling maar samen met z’n 3en deze flikflak uitzoeken was een gezellig feestje daar in de winkel.
Niet de meest recente, maar mijn vrouw begint langzaam zelf wat horloge’s te verzamelen. Erg gek op de jaren 70 kleinere horloges van Seiko,Citizen en Omega.
Dat is toch hartstikke leuk, samen met horloges bezig zijn
En in dit geval ook nog eens merkvast, vind die van mevr. Gup het mooist (heel persoonlijk natuurlijk)
Als je MPS hebt zit hij in de goede topic😂

MPS
Bedoel je hier een medische aandoening of heeft dit een andere betekenis?
Mijn vrouw kan horloges wel waarderen. Ze staat vaak net zo verlekkerd naar etalages met horloges te kijken als ik.
De linker box is van mij, en de rechter van haar.
Dus ja, ze heeft er mee. Haar opmerking naar mij toe: “je moet eens vaker van horloge wisselen schat, zonde om ze niet aan te doen”

je moet eens vaker van horloge wisselen schat, zonde om ze niet aan te doen”
Kijk, en zo hoort het daarbij gaat ze jou ook nog voorbij met de horloges . Boxen moet wel gevuld zijn natuurlijk
Multi persoonlijkheids stoornis. Nooit eenzaam, altijd aanspraak.
Wel rot ziektebeeld
Het is een tijd geleden dat ik hier iets gepost heb, maar vandaag zeker een goede aanleiding. @Assie62 is TL-2 geworden, dus saampjes even een duo foto geplaats van een Tissot PRX
Maar even een update van dit topic, je mag ook een duo foto plaatsen met je vrouw, kind, kleinkind, opa, oma, buuf enz. Even weer wat leven in dit topic blazen
Geniet van jullie vakantie

Lekker met vakantie in Altastenberg.
Fijne vakantie Jesus, even lekker tot rust komen en genieten. En je weet, ook in Duitsland kan je lekker eten en drinken

Bijna 2 weken geleden in Italië.
Dat zien we graag in dit topic . Zie ook wel eens een foto voorbij komen waarbij een kind het horloge van papa of mama van de pols wil halen