Welke reverso is het mooist?

Ik wil ooit heel graag een Jaeger-leCoultre reverso kopen. De Grande GMT vind ik het mooist…maar dan kan je het uurwerk niet zien. Misschien dan toch de Grande Date…maar het zwart-wit vind ik zo mooi…de Duo dan?
Kortom, welke Reverso vind jij het mooist en waarom?

De Classique, omdat ik deze al eens heb gehad en omdat dit het meest in de traditie van de Reverso-lijn ligt. Alle andere zijn ook mooi, maar niet echt zoals het oorspronkelijk bedoeld was. Dus liefst ook nog zonder secondewijzer en met dichte achterkant!

1 like

Tja, originaliteit is natuurlijk ook wel mooi!

Ik vind ze te retro, en als je hem an toch om kan draaien dan maar voor een mooi uurwerk, dus zoizo met glazen achterdeksel!

de Reverso met grande date en gangreserve…

groet,
Arno.

De 8-daags handopwinder Grand Taille met ‘digitale’ gangreserve op de achterzijde is zó mooi… Wordt niet meer gemaakt :(…

Wil die nog eens in stalen uitvoering bezitten!

Squadra Hometime met zwarte plaat

Ik denk dat deze een beetje boven budget is? :wink:

Groeten,

Martin

MartinB Schreef:

Ik denk dat deze een beetje boven budget is? :wink:

http://www.chrono24.com/images/uhren/images_24/s2/
1406224gross.jpg

Groeten,

Martin

Waanzinnige klok!!!

Grande Date

• niet te wilde wijzerplaat, maar toch met een mooie complicatie
  • uurwerk is te zien door de achterkant
  • goed formaat (niet te klein)

Groet
Mark

Ja, wel een beetje :wink: (helaas…)

Waarschuwing voor iedereen die een Reverso wil; doe je huiswerk!

Deze aangeboden Reverso is zo nep dat niet alleen Jaeger maar ook LeCoultre zich omdraaien in hun graf. Gezien de biedingen zijn veel mensen denk ik verblind door de gedachte een koopje te kunnen scoren.

Deze thread is bijna 12 jaar oud…

De tijd vliegt,

Rob

Afgaande op de 2e post in dit topic; mooi om te zien dat mijn smaak dan niet veel is veranderd in al die jaren. :smile:

Rond die periode kocht ik mijn 1e Reverso nieuw bij Juwelier Köhler in Laren voor €2.500,-.

1 like

Saai hoor :wink: . Nog steeds een klassieke reverso met 2 wijzers als eindpunt? Is er nog wat bijgekomen in 12 jaar? Of is er überhaupt iets veranderd?
Behalve de prijzen :stuck_out_tongue: .

Zijn wel mooie horloges… maar ik vind de tank net wat mooier denk ik… iets klassieker.

Helemaal gelijk :heart_eyes:

1 like