Welke Richard Mille is meeste waar voor je geld?

Ik ben eigenlijk best gecharmeerd van RM, vind de designs echt gaaf. Nu denk ik dat dit mijn leven lang helaas altijd buiten bereik zal blijven. Het gaat hier vaak over merken zoals Rolex, Omega, Seiko, etc en waarom welk model daarvan je het meeste krijgt. Hoe zit dit bij RM? Welk model zou jij kopen?

Even ter inspiratie een leuk filmpje (Jenni maakt leuke filmpjes, erg spontane dame met een mooie lach :wink::smiley:).

8 likes

Waarom kijk ik daar nou niet van op?

Invicta is toch de poor mens RM?

Like voor Jenni

10 likes

De goedkoopste

4 likes

Ik heb er even over na moeten denken maar er is één model dat ik wel zou willen.
De RM67-01. Ultra thin…

9 likes

Ultra thin :rofl:

1 like

Hahahaha idd. dit is pas ultrathin.

2 likes

Het model dat in de verkoop het meeste opbrengt zodat ik andere horloges kan aanschaffen :wink:.

Niet mijn ding

Ik ben zo voorspelbaar :see_no_evil:

1 like

Die ziet er goed uit!

1 like

Ja er zijn dunnere horloges. Maar voor een Richard is hij volgens mij best dun. :upside_down_face:

1 like

Zijn die meestal dik dan?

2 likes

Ik ben voor mijn postuur ook dun. Tenminste dat probeer ik altijd maar te denken. De praktijk is dat ik toch te dik ben.

6 likes

Of is Richard Mille de Patjepeeërs Invicta :thinking:

1 like

Helemaal niksssss.
Vind t geweldig wat ze allemaal maken, daar niet van maar als het puntje bij paaltje komt is het alleen maar een patsermerk…

Lekker een mooie collectie halen inplaats van de RM…

Dat is ook wel een beetje het niveau waar ik jou op in had geschat. :joy:

3 likes

Geen enkele. Onder geen enkele omstandigheid.

Als ik hem kreeg, zou ik hem aan een goed doel doneren :grimacing:

2 likes

Ik kijk niet naar RM. Ik zal dat nooit kopen, dus wil ik er ook niet met kopersogen naar kijken.

Verbaast me niet.

De Richard Mille die voor mij het meeste waar voor z’n geld is, dat is degene die ik gratis krijg, direct kan verpatsen en me dus een GS spring drive en een extra motor oplevert, alsmede de helft van m’n hypotheek aflost.

Want voor die lelijke bakken betalen staat me enorm tegen.

3 likes

Ik snap niet helemaal wat ‘waar voor je geld is’, is dat intrinsieke waarde? Aantal uren in het horloge gestoken? resale waarde ??

Ik denk dat er op dit moment geen briljante koop meer te doen is met een RM, de markt op populaire RM’s is net zo gek als bij Rolex. Als je gewoon een RM wil die niet gedragen wordt door een rapper dan is er best wat keuze.

1 like

Geen een