🤔 Welke Rolex hoop jij op - Basel 2019 ⌚

Ja dat is waar. Misschien dat ze over een paar jaar er alleen een ander uurwerk in zetten ?

1 like

help :disappointed_relieved: ziet er niet uit man met die bliksemstraal :face_with_raised_eyebrow: en rooie driehoek :smirk:

Vandaag zo’n nieuwe milgauss gezien. Die was best grappig imo.

Er komt een nieuwe Datejust Turn-O-Graph…

1 like

-36mm daydate WG/YG/RG met olijf groene wijzerplaat
-submariner met mat zwarte wijzerplaat
-39mm oyster perpetual met streep indexen zonder lume en vlakke explorer bezel

Cellini 37mm handwind met kleine sec. :blush:

1 like

Ik hoop dat het complete DJ design op de schop gaat. Slank, mooie lichte plaat… beetje richting 1601

Of de oyster perpetual op leer of Rubber icm mooie nieuwe kleuren.

2 likes

Ik hoop op een stalen daytona met LN en panda en reverse panda dial. Zoals de witgouden.

:beers:

1 like

Iets waarvoor je überhaupt op de lijst mag zou al een vooruitgang zijn :sweat_smile:

Explorer II weer 40mm alstublieft

2 likes

36mm daydate WG/YG/RG met olijf groene wijzerplaat
Ja die

Al die Rolex discussies maar eens omgezet in een stukje dinsdag creativiteit…

16 likes

Berouw komt na de zonde :v:

Ik hoop op meer modellen in heren maten😎

1 like

We zullen zien wanneer de prijzen dalen :v:

1 like

Op Instagram account van monochrome werd door iemand op een rosé gouden sub gehoopt.
Dat lijkt me wel gaaf om te zien

:joy:

Foei! Tijdens het rijden ook nog!

O wacht.

…snikt zachtjes - dit was (2016) mijn laatste rit in de Fulvia…

1 like

Een Explorer 1 met een diameter van 41 mm., een witgouden kast, witgouden jubilee en donkerrode tegen zwart aan rode wijzerplaat met hele lichte sunburst.

Op deze Submariner. Monochrome had 'm 2 jaar geleden al gefotosjopt en ik heb het datumvenster weggepoetst. Niet helemaal 100% netjes, maar je snapt het idee. Dus wel de ceramische lunette en verstelbare band en weg met die stomme maxicase. Rode tekst is leuk, maar mag ook wit.

7 likes

Een nieuwe airking maar dan een echte flieger in plaats van dat spiegeltjes en kralending dat ze nu hebben en dan ook in 43mm