πŸ€” Welke Rolex hoop jij op - Basel 2019 ⌚

Brand maar los :sunglasses:
#rolex4ever
#h-rolex-f
#eentopiczonderrolexisgeentopic

13 likes

Ik hoop op een Explorer 214270 met een nieuw 70 uur uurwerk.
Of een Sub 126610 LV

2 likes

sub met SD4K lugs en 3235 uurwerk

2 likes

iets zonder wachtlijst?

10 likes

2021 schat ik.
Nu is de kans groter op een 126610 LN

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/7/e/7/7e719f2ca8e16f7d35f081b19430ae7d80a182e8.jpeg

5 likes

Een leverbare Rolex :+1:

8 likes

Maakt me niets uit, zolang ik er maar mee van de wildwaterglijbaan af kan :joy:

3 likes

16 likes

Submariner DayDate in titanium

1 like

Van alle dingen die nooit gaan gebeuren gaat dit het meeste nooit gebeuren :joy:

7 likes

90% van de Collectie is zonder wachtlijst

1 like

Zover ik weet moet je zelfs op een datejust 6maanden wachten als ze ze niet in stock hebben, is misschien niet het zelfde als een echte wachtlijst maar je snapt men punt wel denk ik!

1 like

Ze zijn allemaal waterdicht

Vraag @lasteraar eens of ze ook krasbestendig zijn :wink:

1 like

Natuurlijk snap ik je punt, maar het zijn er echt maar een stuk of 12 met wachtlijst (Stalen Sub, GMT, Daytona, blauwe Skydweller, Seadweller en een paar DJ’s).

De andere 100tig modellen kun je gewoon kopen of online bestellen.

Als de nieuwe Sub uitkomt (in staal), zal er wel weer een record gevestigd worden, qua wachttijden dan :smile:

De taalnazi in mij heeft een streepje ter leesbaarheid geplaatst. :wink:

Ik hoop niet op Rolexen. Heb er eentje en hou 't daar even bij. Voor de liefhebber hoop ik op minder schonkige lugs en minder visuele luidruchtigheid in het algemeen. :+1:

2 likes

ja ik vrees het ook haha! ben zelf meer een vintage persoon, heb wel een moderne rolex explorer. Is nog eentje die ik gewoon heb kunnen ophalen!

1 like

Ja de Explorer heb ik ook afgelopen zomer meegenomen van Schiphol. Supermooi.
Misschien dit jaar met blauwe plaat ?

1 like

vrees er voor! Is al zo lang hetzelfde, zou persoonlijk ook best schrikken zijn moest ik ineens een blauwe zien :smiley:

1 like